Bu Blogda Ara

12 Ekim 2014 Pazar

Sonbahar Parfümü önerisi: Estee Lauder Modern Muse

Her şey Eylül'ün 12'sinde doğum günü olan anneme hediye arayışım esnasında başladı. "Onu mu alsam yoksa farklılık yapıp şunu mu seçsem?" diye Tunalı'da bir aşağı hop yukarı gezinip dururken Sephora'ya girdim. Yeni çıkan parfümlerin dizili olduğu girişteki rafı incelediğim sırada güleryüzlü bir çalışanın yardım teklifini seve seve kabul ettim. Annemin migrenden muzdarip olması nedeniyle baharatlı ve ağır kokuları kaldıramadığını; çiçeksi ve hafif kokuları tercih ettiği konusunda görevli Hanım'a bilgi verirken ve yıllardır vazgeçemediği "imza parfümü" haline gelen J'adore'dan söz ederken gözüm raftaki bir parfüme takıldı. Estee Lauder'ın Modern Muse adlı bu yeni parfümünü magazin dergilerinden birisinde görmüş ve kokusunu çok merak etmiştim. Parfümle göz göze gelince de denemek istedim.

Bileğimden buram buram yayılan kokusu çok hoşuma gitti. Ama annem sever mi ve daha da önemlisi kokusu migrenini tetikler mi diye emin olamadım. Üstelik Sephora'ya özel kampanyada  30 ml'lik boyu 99 TL'ye satılmaktaydı. Ben "ikizler burcu"na özgü meşhur kararsızlığımla düşünüp dururken görevli hanım  zarif bir biçimde küçük bir şişeye parfümden doldurarak annemin denemesi için bana uzattı. Hanımefendiye teşekkür edip hediye arayışıma kaldığım yerden devam ettim.

O gün ilerleyen saatlerde anneme içime sinen başka bir hediye seçip güzelce paketlenmesini izledikten sonra bile aklım hala Modern Muse'de kalmıştı. Bileğimi koklayıp duruyordum;) Elimdeki minik şişeli Modern Muse'ü kullanıp bitirdikten sonra ise bu parfümü edinmeyi kafama koymuştum. Ve geçtiğimiz gün gene bir bahaneyle Sephora'ya girince Modern Muse'ün 30 ml'lik boyunu satın aldım. 



Estee Lauder Modern Muse Parfüm


Estee Lauder web sitesinde  bu parfüm hakkında şöyle söylemiş."İlham Kaynağı Olun
Stilinizi , kendinize güveninizi ve yaratıcı ruhunuzu ortaya çıkarın. Estee Lauder'ın yeni parfümünü deneyimleyin. Rengarenk çiçeklerin ve yemyeşil , şehvetli ormanın çekici kontrastını yakalayın. 

Sonbahara yakışacak bir parfüm arayışındaysanız Estee Lauder Modern Muse'e şans verebilirsiniz. #ilhamkaynağım 
Sevgiler. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar