Bu Blogda Ara

7 Ekim 2014 Salı

Sephora'ya Özel Black Card İndiriminden Aldıklarım

Herkese merhaba! Bugün sizlerle Sephora alışverişimi paylaşmak istiyorum. Bildiğiniz gibi Sephora yılda sadece bir kez Black Card sahibi müşterilerine tüm ürünlerde(kampanyalı ürünler hariç) %20 indirim fırsatı sunuyor. Biz makyajseverlere de böyle alışveriş bahaneleri gerek zaten;) Ne yapıyoruz? Soluğu en sevdiğimiz Sephora şubesinde alıyoruz.

%20 indirim hakkımı şurada öve öve bitiremediğim Benefit Gimme Brow kaş maskarasında kullandım. Elimdeki bitmek üzere olduğundan ve makyaj çekmecemde bu ürüne muadil bulunmadığından tercihimi "ihtiyaç"tan yana yaptım:)

Diğer ürünlere gelecek olursak; Gimme Brow'un sağındaki kutuda yani Sephora'nın en sevilen makyaj temizleyicilerinden oluşan sette kampanya vardı.  Tek ürün fiyatına üç adet ürün almış oldum. Bu nedenle kaçırmak istemedim. Onun yanındaki kırmızı ambalajlı ürün ise Sephora'nın çok övülen süngerli oje temizleyicisi. Asetonum bitmek üzere olduğundan ve de denemek istediğimden satın aldım. İlk intibamın olumlu olduğunu belirterek  yakında yazısının geleceğini söyleyeyim;) Ve son olarak en en en en en favorim Sephora makyaj temizleme pamukları<3 Kaç paket bitirdim; inanın bilmiyorum;) Alttaki Biotherm saşeleri de alışverişim karşılığında verilen deneme boyu kremler. 


Dediğim gibi indirim sadece Benefit Gimme Brow ve Sephora makyaj pamuklarında geçerli oldu. Kutulu makyaj temizleme seti ve aseton zaten kampanyalı olduğundan indirim kapsamında değildi. 

Sizler black card indiriminden neler aldınız? Sevgiler;) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar