Bu Blogda Ara

22 Ekim 2014 Çarşamba

Out of Stock #September


Sebepsiz yere silinen taslağım bu postu sil baştan yazmama neden oldu. Bu sebepten Eylül ayında biten ürünlerin yorumları bu denli gecikti. Daha fazla vakit kaybetmeden buyurun:) 

1. Bioderma Sensibio Nemlendirici: Tatil makyaj çantamın miniklerinden olan bu nemlendiriciyi bir blogger etkinliğinden edinmiştim. Yaz tatilinde bol bol kullandım. Antalya sıcağında nemlendirmesi yeterli geldi. Ayrıca herhangi bir irritasyon ya da hassasiyete de neden olmadı. Sevdim;)

2. Dermokil Güneş Koruma Kremi: Yine bir mini boy, yine bir etkinlik hediyesi, yine bir tatil arkadaşı:) Bu ürünü günlük güneş koruma kremi olarak kullandım. Herhangi bir olumsuzluk yaşamadım. 

3. Clinique Moisture Surge nemlendirici: Clinique online alışverişlerimden birisinde hediye edilmişti. Birkaç senedir kullandığım bir ürün. Cildimdeki değişimlerden ötürü bu ürünü artık yazın kullanmayı seviyorum. 

4. Dermokil Xtreme Şampuan: Merhaba diğer bir etkinlik cicisi;) Bu şampuanı "normal" kategorisine giren saçlarım çok sevdi. Mis gibi kokusunu da burnum sevdi;) Bulabilirsem gene alırım. 


5. Sephora makyaj temizleme pamuğu: O biiiir vazgeçilmez. O biiiir harika. Makyaj temizleme rutinimde Bioderma Sensibio H2O'nun en güzel tamamlayıcısı. Bembeyaz, yumuşacık. Hassas cildimi hiç tahriş etmiyor, çizmiyor. Makyaj temizleyiciyle bütünleşince ağzı burnu bir kenara dağılıp gitmiyor;) Bittikçe aldım, alıyorum, alacağım. 

6. Clinique High Impact Rimel: Daha önceden mini boylarını kullanmıştım. Günlük makyaj için en ideal rimellerden birisi. Kirpikleri dozunda kıvırıyor. Elimde mini boyları halen mevcut:)

7. Dior 682 numaralı ruj: Havaalanından beşli bir Dior ruj seti alıp anneme ve teyzelerime hediye etmiştim. Bu ruj da o setten annemin seçimiydi; ta ki ben el koyana dek;) Sonbahara çok yakışan bir ruj. Dior'un hangi serisine ait olduğunu bilmiyorum. Google'dan aratınca da bulamadım maalesef. Çok hoş bir rujdu. Dior kalitesi desek zaten tartışılmaz... Bitmesine üzüldüm. 


8. Bio True Lens Solüsyonu: Pek çok bitenler postunun daimi üyesi;) En sevdiğim lens Solüsyonu. Birkaç senedir kullanıyorum ve çook memnunum. Yani diyorum ki; Bausch and Lomb markası daha da iyisini yapana dek Bio True Lens Solüsyonu ile yola devam;)

9. Yves Rocher Saç kremi: Kıvırcık saçlar için geliştirilmiş saç kremi. Ben şampuanıyla birlikte kullandım. Her zaman olduğu gibi şampuan daha çabuk bitti;) Yumuşak, hoş kokulu bir saç kremi. İleride yeniden almayı düşünebilirim. 


Evet, gördüğünüz gibi Eylül ayında bitenler listesi epeyce kabarıktı. Ürün bitirmeyi, farların dibini görmeyi, krem kavanozlarının parlak alt yüzeylerine ulaşmayı her blogger gibi ben de çok seviyorum;) Sizler geçen ay hangi ürünleri uğurladınız?

Sevgiler;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar