Bu Blogda Ara

27 Ekim 2014 Pazartesi

Kafes Fırın Atölye'de Smoothie Yaptık!

Herkese merhaba! Gecikmiş bir post nihayet yayında.

13 Eylül 2014 günü sevgili Tolga Özek'in davetiyle Ankaralı bloggerlar olarak Kafes Fırın'ın Kızılay şubesindeydik. Etkinliğimizin teması "Smoothie Yapımı" idi. Kafes Fırın'ın deneyimli baristaları Coşkun Bey ve Tolga Bey eşliğinde keyifli bir atölye yaptık. 


Usta baristalar ilk önce Kafes Fırın'ın mönüsünde yer alan lezzetli mi lezzetli smoothie'lerini hazırlayıp bizlere tattırdılar. İşinin erbabı olan herkes gibi onlar da gizli sırlarını vermediler tabii;) Ama içeceklerin hazırlanması esnasında oldukça önemli bilgiler edindik. 



Sol baştan itibaren saat yönünde sayacak olursam böğürtlen ve ahududu aromalı Karaorman smoothie, elma ve tarçınlı; tadını daha çok kışa yakıştırdığım smoothie, benim yaptığım smoothie ve rengi pantolonuma ve ojelerine uyan şeftali aromalı smoothie;) 


Güzel tarifleri izleyip, tadıp her birini ayrı ayrı beğendikten sonra sahneye çıkma sırası bizde; yani katılımcılardaydı. Eldivenlerimizi giydik ve baristaların yönergeleri eşliğinde kendi smoothie'lerimizi hazırlamaya giriştik. Aşağıdaki fotoğraflardan da görüldüğü üzere Tolga baristayı büyük bir dikkat ve ciddiyetle dinliyor, smoothie'imin güzel olması için söylediklerini harfiyen yerine getiriyorum;) 



Smoothie'mi hazırladım! Sıra diğer katılımcılara ikram etme faslında. Böğürtlen, çilek, şeftali ve muz meyvelerinden azar azar koyup süt ve buz ilave ettiğim karışımımı diğer konuklarla paylaşmaya hazırlanıyorum;) (Farkındaysanız tarifin tamamını vermek yerine anahtar kelimelerle geçiştirdim! "Know how" bende kalsın;) ) 


Kesinlikle çok renkli, tatlı, interaktif ve de keyifli bir atölyeydi. İyi ki davet edilmişim! Smoothie yaptığım esnada beni fotoğraflayan sevgili Zülal Ateş'e ve Tolga Özek'e teşekkürlerimi iletiyorum. 

Kafes Fırın'ın harika smoothielerini tatmak için Kızılay şubesine ışınlanmanızı öneririm sevgili Ankaralılar. 

Sevgiler. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar