Bu Blogda Ara

7 Eylül 2014 Pazar

Out Of Stock #August

Ağustos ayı bakım ürünlerini uğurlama ayı idi. Bakalım neleri bitirmişiz? 

1. Yves Rocher Kıvırcık Saçlar İçin Şampuan: Bu şampuanı doğum günümde Yves Rocher kartıma tanımlanan "1 alana 1 hediye" kampanyasında edinmiştim. Hediyesi olarak da aynı serinin saç kremini tercih etmiştim. 
Güzel kokulu bir şampuan. Buklelerimi belirginleştirdi ve saçlarımda yumuşak bir his bıraktı. Yedeğini almayı şu an için düşünmüyorum; çünkü deniz ve güneşten yıpranan saçlarımın daha yoğun bir bakıma gereksinimi var şu sıralar. Saçlarım toparlanınca yeniden satın alabilirim ama:)

2. Clarins Güneş Kremi: 50 koruma faktörlü bu ürün sanırım Lila Kutu ile elime ulaşmıştı. Plajda birkaç kez yüzüme ve boynuma uygulamam ile de bitti;) Az miktarda ürün olması nedeniyle çok fazla yorum yapma şansım yok. Ancak Clarins'in güzel bir cilt bakım markası olduğu kanaatindeyim. Dolayısıyla ileride tam boyunu almayı düşünebilirim. 

3. Yves Saint Laurent Forever Youth Liberator Göz Kremi: Bir başka deneme boyu ürün. Sephora alışverişimde verilmişti. Çok az miktarda olmasına rağmen beni cezbetti. Mis gibi kokuyor. Göz altlarımda yumuşacık his bıraktı. Elimde kullandığım ve yedek olmak üzere iki göz kremi bulunmasaydı koşa koşa Sephora'ya gidip tam boyunu alırdım. Öyle de güzel, böyle de güzel;) Ne de olsa YSL! 

4. Yves Rocher UV Beauty Shield: Bu ürünün çiçekli böcekli görsellerle bezeli değerlendirme yazısını şurada yazmıştım. Fikrim değişmedi. Elimde başka güneş koruyucuları olmasaydı gidip aynısından almayı düşünebilirdim. Memnun kaldım.


İşte böyle sevgili okur. Bitirilen mevsim yaz olunca biten ürünler de güneşe yönelik oluyor haliyle;) 

Sevgiler;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar