Bu Blogda Ara

24 Eylül 2014 Çarşamba

Müjde: Sigma Fırçalar Kozmela'da...


Herkese merhaba. Sıcağı sıcağına bir postla karşınızdayım. Kozmela 22 Eylül Pazartesi günü biz makyajseverlere harika bir haber verdi! Nicedir yabancı vloggerların Youtube videolarında maharetlerini bayılarak izlediğimiz ve Türkiye'de bulmak veya Türkiye'ye getirtmek için türlü yollar denediğimiz Sigma fırçalar Kozmela'nın web sitesinde satışa çıkmış. Bunu hem Kozmela'nın instagram hesabında hem de mailimde görünce derhal siteye ışınlandım. 

Sigma fırçaların satışa çıkmasına özel %30' a yakın indirim vardı. Üstelik herhangi iki Sigma fırça alışverişinize seyahat boyu E 25 kodlu karıştırma fırçası  kargonuza ekleniyordu.



Hal böyle olunca sıra daha önceden hiç Sigma fırça kullanmamış birisinin tercihini hangi fırçalardan yana kullanacağı hususuna geldi;) Kozmela'nın sitesinde imleci bir aşağı bir yukarı sürükledikten sonra ihtiyacım olan fırçalara yatırım yapmaya karar verdim. 


Ne zamandır göz pınarlarımı aydınlatmak, gözün dış V bölgesine uygulama yapmak ve eyeliner dağıtmak için kalem fırça (pencil brush) istiyordum. O yüzden ilk olarak Sigma'nın E 30 kodlu kalem fırçasını alışveriş sepetime ekledim. 

Öte yandan yine uzun süredir sık, koyu renkte ve elimdekilere kıyasla biraz daha uzun kıllara sahip bir karıştırma fırçası satın almak istiyordum. E 40 kodlu Sigma fırçasına da gene yabancı vloggerların videolarından aşinaydım. O nedenle fazla düşünmeme gerek kalmadı;) Kozmela'nın hediyesi olan seyahat boyu E 25 karıştırma fırçasını da sipariş ettim. 


Ben bu siparişi haberi alır almaz; yani 22 Eylül Pazartesi günü verdim. Ertesi sabah kargom evime ulaşmıştı bile;) Bu nedenle akşam vaktinde de olsa yapay ışık altında fırçalarımı fotoğrafladım ve bugün blogumda alışveriş hikayemle birlikte yer verdim;)

Sigma fırçaları benim gibi uzunca süredir uzaktan seviyorsanız sizler de Kozmela'ya gelişlerini kutlayabilirsiniz;) Herhangi iki Sigma fırça alışverişine hediye edilen E 25 karıştırma fırçasının stoklarla sınırlı olduğu notunu da düştükten sonra sizleri Kozmela'nın web sitesiyle baş başa bırakıyorum. Sevgiler;) 

Bu arada Eylül çekilişim de burada katılımlarınızı bekler:) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar