Bu Blogda Ara

16 Eylül 2014 Salı

Kiehl's Ultra Facial Cream


Herkese merhaba, 

2014 yazındaki favori nemlendiricim bugün mercek altında. Bilmeyenler için cildimin kuru-karma ve oldukça hassas olduğu notunu düşerek sözlerime başlayayım. Kiehl's'ın Ultra Facial Cream isimli bu nemlendiricisini bloglarda okuyordum. Kiehl's'ın nihayet Ankaramıza açılmasıyla da ben de bu güzel ürünle tanışma şansını elde ettim.  

Kiehl's Açılış etkinliğinde (ki henüz okumayanları veya hatırlamak isteyenleri buraya alalım ;) ) kırmızı karton kutuda hediye edilen cildimize uygun deneme ürünler arasında Kielh's 'ın fenomen haline gelen Ultra Facial kremi saşeleri de bulunuyordu. Yazdan dolayı cildime hangi nemlendiriciyi kullanacağım konusunda tereddüte düştüğüm bir dönemde bu kremin deneme saşeleri ile göz göze geldim;) Elimdeki üç minik paketi  temiz ve boş bir krem kutusuna boşalttım. 9 ml'lik Kiehl's Ultra Facial kremi denemem olumlu sonuçlandı. Cildimde herhangi bir hassasiyet ya da soruna neden olmaksızın güzelce nemlendirme sağlayan bu krem cilt bakım rutinine eklenmeli diye düşünerek soluğu Armada Kiehl's 'ta aldım;)

Ürünü biraz daha yakından tanıtmam gerekirse... Yeterli nemlendirmesine karşılık cildimde herhangi bir ağırlık hissine neden olmuyor. Ince yapılı olması sanırım bu durumda etkili. Kızarıklık, sivilce, kaşıntı vb bir duruma da yol açmadı. Yazın ekstra neme ihtiyaç duyan cildime yeterli geldi. 


Sonbaharın ilk demlerini sürdüğümüz şu günlerde de gene bu ürünü kullanıyorum. Ankara malum; ayazıyla meşhur. Sonbahar mevsimi de haliyle biraz daha sert geçiyor. 

Son günlerde havaların birdenbire soğumasına cildim adapte olamadı. Cildim Kiehl's Ultra Facial Cream'i daha hızlı emiyor. Dolayısıyla kremimi gün içinde tazelemem gerekiyor. O yüzden bu ürünü gündüz iki kez sürerek bu kuruluk hissinin üstesinden geliyorum. 

Benim Kiehl's Ultra Facial Cream hikayem böyle. Yaza uygun nemlendirici bulmanın sevincini yaşıyorum;) Kiehl's formüllerini sevdikçe de cilt bakım rutinime daha fazla ürününü dahil edeceğimi düşünüyorum.

Sizin favori Kiehl's'ınız ne? Sevgiler;) 

Çekilişime katılmayı unutmayın! Link burada:) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar