Bu Blogda Ara

5 Ağustos 2014 Salı

Outfit Post: Breezy Summer

Scroll down for English, please;)

Herkese merhaba! Bayramda giydiğim bir kıyafetle uzun süredir ara verdiğim kıyafet postu sessizliğimi bozmuş oluyorum. Bir nevi bayramlık ağzımı açıyorum;) 
Bayramın ikinci günü eş dostla bayramlaşmanın ardından Gordion'a gittim. Tatil dolayısıyla boşalan Ankara'da huzur içinde alışveriş yaptım. Yaşasın indirimler! Zara, Bershka, Stradivarus ve H&M'den pek çok parça satın aldım. Daha çok sonbaharlık merserize kazaklar seçtim. Ama elbette takı ve ayakkabı almaktan da geri durmadım;) 
Alışverişten yorulunca da Cookshop'ta tatlı bir mola vererek leziz Oreolu Magnolia'yla Şeker Bayramının hakkını verdim! 
O günkü kıyafet tercihimde mor tonlarını kullanmak geldi içimden. Aşağıdaki gibi bir kombin çıktı ortaya. Eteğimle çantamın bire bir aynı rengi de sevimli bir ayrıntı oldu;) Çok konuştum; sizleri detaylarla baş başa bırakıyorum. Sevgiler;)

Hello everyone!
Here comes an outfit post after such a long break. That look belongs to the second day of the Eid. After visiting my relatives I stopped by a shopping center. Since many brands were on sale I shopped till I drop;) Zara, Stradivarus, Bershka and H&M were the shops that I bought shoes, jewelery items, tees, jerseys for autumn. After I did such shopping I rested at Cookshop and ate a delicious Oreo Magnolia dessert. Well I deserved it! Anyways, I talked a lot;) Scroll down for more details and photos, please. Loves;)







Bluz& Top: Soft One
Etek& Skirt: Eskil (Karum) & Local Shop
Ayakkabi& Shoes:Tommy Hilfiger
Çanta& Bag: Liege'den bir butikten/From a shop in Liege/ Belgium
Kolye& Necklace: Apa Gold
Bileklik& Bracelet: Ortaköy/ Local shop
Gözlükler& Sunnies: Ray Ban
Momiji: Party Girl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar