Bu Blogda Ara

17 Ağustos 2014 Pazar

"... Oooo sonra tatile gideceğiz..."


Bu postun başlığını Özgün'ün Tatil şarkısının nakaratından esinlenerek attım.Sonunda benim için de tatil vakti! Çok yoruldum, tatile acayip ihtiyacım var. (Herkes gibi) Sanırım o nedenle şarkılı- melodili başlıklar koyuyor, neşeli-eğlenceli girizgahlar yapıyorum. 

Bir haftalığına bile Ankara'dan uzaklaşıyor  olma hissi çok hoş;) Antalya'ya gitmek, deniz-kum-güneş üçlüsüne kavuşmak dahası yüzmek dahası  sonunda dinlenmek ise harikulade! 

Seyahat etme fikri zaten beni oldum olası cezbetmiştir. Küçüklüğümden beri nereye gidersem gideyim öncesinde mutlaka ihtiyaç listesi hazırlarım. Renkli kalemlerimle keyifle maddeler sıralarım. 

Bu sefer de aynısını yaptım. Aşağıda görüldüğü üzere listeye makyaj malzemeleri ve cilt bakım ürünleri ile başladım;) Çünkü #bloggerdediğin tatilde de bakım ve güzelliği önplanda tutmaktan yanadır! ;)


Momijisiz bir tatil mi? Hiç sanmıyorum. Zar zor seçim yaparak sayılarını dörde indirdiğim momijilerim birbirinden güzel deniz-kumsal-kafe pozları vermek üzere benimle geliyorlar;) Neyse ben sözü daha fazla uzatmadan listemin kalanını tamamlayayım. Sizler de bana iyi tatiller dileyin. Tamam mı? 


Hadi güzel bir yaz şarkısıyla kapatalım postu. Nil Karaibrahimgil'den gelsin bu kez: 

"Ben bu yaz bronzlaşmak
Kendimle uzlaşmak 
Yer yer yozlaşmak, uzaklaşmak
Istiyoruuuuum! " 

Xoxo! ;) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar