Bu Blogda Ara

15 Temmuz 2014 Salı

Out Of Stock # June

Herkese selamlar,

Haziran ayında bitirdiğim ürünlerin değerlendirmesi bu yayında! Aylardır bir sürü ürün bitiren ben Haziran'da yalnızca üç ürünün dibini görerek çıtayı biraz düşürdüm;) Gene de uzun süredir kullandığım ürünler bittiğinden sevindim. Bakalım nelermiş bu ürünler?

1. Benefit Posie Tint: Benefit'in bu likit ürünü hem yanaklara hem de dudaklara uygulanabiliyor. Ben bu sıvıyı allık olarak kullandım, dudaklarımda ise hiç denemedim. Siz ne dersiniz bilmem ama yüzün bir bölümünde kullandığım ürünü dudaklarımda sürme fikri hijyen açısından bana pek cazip gelmiyor. Bu gerekçeyle Posie Tint'i yalnız allık olarak görevlendirdim;) 

Posie Tint çok şeker pembe renkte bir sıvı. Açık tenliyseniz denemenizi öneririm; ancak ten renginiz buğdaydan esmere dönükse bu renk cildinizde pek de belli olmayabilir. Kullanımına gelince...Oje fırçasına benzeyen pratik aplikatörü ile üç damla ürünü yanaklarınıza uygulayıp elinizde veya fırçayla hızlıca yaymanız gerekiyor. Acele etmezseniz leke gibi görünebilir. Yüz bazı uygulamadığınız makyajlarda dahi kalıcılığı gayet başarılı olan bu likit ürünü özellikle makyajın cildimizde fazla durmadığı yaz aylarında kullanmanızı tavsiye edebilirim. Bendeki Finding Mr Bright setinden çıkan mini boydu. Ancak bu 4 ml'lik boyu bile gayet bereketliydi. Ileride tam boyunu alır mıyım? Evet, neden olmasın? Ama tam boyunda daha koyu tonda olan Benetint rengini de deneyebilirim;) 

2. Maybelline Dream Lumi Touch Kapatıcı: Aylardır gözaltlarımdaki renk eşitsizliklerini kapatma görevini başarıyla üstlenen bir ürünü bitirdim. Maybelline'in bu kapatıcısı drugstore kapatıcıları arasında çok popüler. Gerçekten de fiyat - performans açısından değerlendirmek gerekirse fazlasıyla iyi bir ürün. 
Bendeki 02 numaralı rengini sadece gözaltlarımda kullandım. Tonu ten rengimden biraz koyu. Biliyorsunuz, gözaltlarını kapatmak için ten renginizden daha koyu ürünler kullanmanız gerekiyor. Çünkü daha açık renkli veya ten renginize bire bir aynı rengi kullanmanız halinde renk eşitsizlikleri daha belirgin hale gelerek vurgulanmış oluyor. Bu anlamda benim gözaltlarıma gayet uyan bir ton oldu. 

Yoğun bir yapısı var. Altından çevirerek uygun miktarda ürünü parmaklarınız veya fırça yardımıyla dağıtınca güzel bir kapatıcılık ve aydınlanmış gözaltları elde ediyorsunuz. Gün içinde akabiliyor, bunun için de bir kez tazelemeniz yeterli oluyor. Uygun fiyatlı ve gündelik kullanım için ideal gözaltı kapatıcısı arayışında olanlara öneririm. 

3. MAC Photogravure Technakohl Liner: Gelelim bu ayın hayal kırıklığına:( İlk defa MAC'in bir ürününden memnun kalmadım. Photogravure 2012 Holiday Koleksiyonundan seçtiğim setten çıkan bir asansörlü bir göz kalemiydi. "Acı kahve" biçiminde nitelendirebileceğim bir ton. Rengi harika. Ama yapısı çok sert:/ Bir göz kaleminden beklediğimiz en son şey olsa gerek,öyle değil mi? Sert olması nedeniyle de uygulama esnasında sıkça kırılıp kırılıp sonunda bitti. Sadece göz kapağımız üzerinde kullandım, akmadı. Dağıtması ise gene tahminimce sert olması dolayısıyla çok zorladı. Yani diyorum ki; bundan böyle MAC'in asansörlü kalemlerine mesafeli dururum! 


Teoman'ın "Bitmiş Haziran" şarkısıyla bitirelim postu;)

Sevgiler;)  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar