Bu Blogda Ara

31 Temmuz 2014 Perşembe

Out Of Stock #July


Temmuz ayını da geride bıraktık. Bakalım ardımızda kalan ayda hangi güzellik ve bakım ürünlerini de uğurlamışız? 

1. La Roche Posay Rich Nemlendirici: Blogumu takip edenler kuru karma cildimin nemsizliğinden mütemadiyen şikayetçi olduğumu bilirler;) Bu nemlendiriciyi de kuru yanaklarıma derman olsun diye şurada gösterdiğim Kozmela alışverişimde satın almıştım. 
Nemlendirmesi başarılı. Kokusu rahatsız edici değil. Ama bu kremle pek anlaşamadık;) Çünkü çok uymadı cildime. Belki de Clinique Moisture Surge Intense'e o kadar çok alıştım ki, başka nemlendirici kesmiyor beni;)  
La Roche Posay Rich kremi bir daha almayı düşünmüyorum, çünkü sanırım hayatımın nemlendiricisini buldum. Takipte kalınız, yakında onu da yazacağım;)İpucu için de instagram hesabıma bakınız.  

2. Raen Duş Jeli: Yanılmıyorsam Lila Kutu ile gelen ürünlerdendi. Birkaç kullanımlık, güzelce köpüren, belli belirsiz kokusu olan bir duş jeliydi. Herhangi bir hassasiyete sebep olmadı.Sevdim. 

3. Dalin Bebek Şampuanı: Hayır, tabii ki saçlarım için değil;) Fırçalarım için! Haftada 1 ya da 2 kez sık kullandığım fırçalarımı mis kokulu Dalin'le temizliyorum. Bu boyu bana neredeyse bir yıl gitti( geçen seneki bayramda almıştım.) Derhal yedekledim;)

4. Bioderma Sensibio H2O: En sevdiğim makyaj temizleme suyundan bir şişe daha devirmenin haklı gururu içindeyim. Fazla söze gerek yok. Her daim en az iki yedeğini bulundururum. Vazgeçilmezim;)

5. Sephora Makyaj Temizleme Diskleri: bir diğer vazgeçilmezim! Denediğim en iyi makyaj temizleme pamuğu. Bu ürünü de hep yedekleriyle satın alırım. Büyük boyu da var. Genelde tercihim 70 disklik büyük boy oluyor. Ancak o alışverişte minik boyu kaldığından onunla yetinmek zorunda kalmıştım. Hemen bitti tabii;)


Sizler neleri bitirdiniz? Güzel bir Ağustos ayı diliyorum:) 

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar