Bu Blogda Ara

1 Temmuz 2014 Salı

Kiehl's Lansmanı


Herkese merhaba! Blogger arkadaşlarımızın ürünlerini çok sevdiği, anlata anlata bitiremediği Kiehl's sonunda Ankaramıza da açıldı;) 14 Haziran Cumartesi günü bloggerlar davet edilerek mağaza açılışı, ürünlerin tanıtımı, cilt analizi gibi etkinlikler gerçekleştirildi. Davet için Naz Hanım'a teşekkür ediyor ve Kiehl's'ı bir de sizlerle beraber turlamayı teklif ediyorum;) 


Önce markaya dair üç beş kelam edelim. 
Kiehl's Amerikan menşeili bir marka. John Kiehl's tarafından 1851 yılında New York'ta kurulan eczane zaman içerisinde saç, cilt ve vücut ürünlerinde uzmanlaşarak bugünlere ulaşmış. Aşağıdaki fotoğraf da Kiehl's'ın  anavatanına bir göndermede bulunuyor;)


O gün her yerde kırmızı, beyaz ve lacivert balonlar vardı. Görsel açıdan çok keyifliydi. Elimdeki kurabiye de sizce de çok sevimli değil mi? ;) 

Ayrıca bu fotoğrafı çekebilmem için katkıda bulunan Müge Lübiç'e <3


Bakım ürünleriyle dolu mucizevi içerikli kavanozlar, tüpler.... ;) 


Kiehl's' ta çok satanlar...


Veee analiz vakti! Kiehl's uzmanlarından Deniz Bey cilt analizimi yaptı ve bana uygun ürünleri tanıttı. Cildim test sonucunda da kuru-karma çıktı. Yani yanaklarım olması gerekenden daha kuru, alnım ise yağlanmaya dönük. Deniz Bey yanaklarımın nem dengesini optimalde tutacak ürün olarak meşhur Ultra Facial Cream'i önerdi. Elimdeki La Roche Posay biter bitmez Kiehl's 'a koşulacak;) 


Öte yandan göz çevremde başgösteren çizgilenme sorununu dile getirdim. Açıkçası Deniz Bey'in bana bloglarda pek övülen avokadolu göz kremini önermesini bekliyordum. Ancak Deniz Bey çizgilerle savaşan Line- Reducing Eye-Brightening Concentrate göz kremini önerdi. Şu sıralar kullandığım Darphin göz kremi biter bitmez bu kreme de şans vereceğim.


Sevgili HerKadınGüzeldir blogu sahibesinin cilt analizi...


Açılıştan mutlu bir pozum<3


Veee testerlarımız... Kiehl's testerlar konusunda inanılmaz cömert. Cilt analizi esnasında size önerilen ürünlerin mağazadaki sevimli çekmecelerde  testerları mevcutsa denemeniz için size veriliyor. Soldaki kese kağıdı Deniz Bey'in önerilerinin minik boylarıyla dolu;) Sağdaki kırmızı paket ise bloggerlar davetine özel testerlardan oluşuyor. 


Buyurun kırmızı kutunun içi....


Bunlarsa Deniz Bey tavsiyelerinden bir buket...


Yaz dolayısıyla cilt bakım rutinimi değiştirmek istemediğimden bu testerlara elimi bile sürmedim. Kullanıp memnun kaldıklarımın tam boylarını alıp blogda değerlendireceğim. 

Davet için Naz Hanım'a tekrardan teşekkürlerimle... Herkese sevgiler<3 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar