Bu Blogda Ara

3 Haziran 2014 Salı

Out of stock #May


Herkese merhaba! 

Mayıs'ta bitenler yayında. Bu kez çöp sepetine gönderilenler genelde bakım ürünleri oldu. Acaba hangileri iyi gelmiş, nelerisevmişim?

1. Clinique Dramatically Different nemlendirici: Bu mini boy yurtdışından aldığım bir Clinique setin içinden çıkmıştı. Clinique bu nemlendiricinin içeriğini yeniledi. Benim elimdeki eski versiyondu. Şu dönemde cildime oldukça iyi geldi. Herhangi bir hassasiyete neden olmadı. Hem gece hem de gündüz severek kullandım. 

2. Biotherm 50 koruma faktörlü güneş kremi: Bu kremi 2 sene önce almıştım. Çok bereketli bir ürün. Tüpün kapağını açar açmaz Bembeyaz renkte, akışkan, mis kokulu ve yoğun kıvamlı bir kremle karşılaşıyorsunuz. Cildinize iyice yedirmenizi öneririm. Yoksa beyaz ince bir tabaka yüzünüzü maskeler;) Bu kremi de sevdim. Herhangi bir olumsuzluğu yok.

3. Bioderma göz kremi: Bu kremi vakt-i zamanında dermatoloğum önermişti. 20li yaşlarımda olduğum için mimiklere bağlı göz çevresi kırışıklıklarıyla savaşmaya başladım bile! Bu kremin kırışıklık açma, kırışıklıkları yok etme gibi vaatleri yok. Göz çevreme tek katkısı kupkuruluğunu nemlendirmek ve belki de kuruluğa bağlı kırışıklıkları bir ölçüde engellemek oldu. Hafif yapılı olmasına karşın nemlendirmesi yeterliydi. Bunu da gündüz ve gece severek kullandım.

4. Rexona Deodorant: Fazla söze gerek yok. Kendisi Deodorantlar kraliçesi;) Bittikçe alınacak, taze kokusunun yerini başka bir türevi alamayacak! :)


5. Marvis Mint& Jasmin Diş Macunu: Bu mini boyu deneme amacıyla Douglas'tan aldım. Marvis çok popüler bir diş macunu markası. Temiz içeriği sayesinde pek çok bloggerın gözdesi. Ben de merak edip nane ve Yasemin aromalısını aldım. İyi ki de almışım. Ağzımda bıraktığı ferah his muhteşem! Dişlerime çok iyi bakan bu macun bitmeden stoklandı bile! ;)

6. Christian Dior J'adore Parfüm: Kendisi annemin imza parfümü olur. Son zamanlarda ben de kullana kullana bitirince bu ayki bitenler listesine bu estetik tasarımlı şişeyi de ekledim;) 

7. Estee Lauder Gloss& Rimel: Bir ucu parlatıcı diğer ucu rimel olan bu pratik ürün son zamanlardaki en büyük yardımcımdı. Geçen sene Douglas'tan komik bir fiyata satın almıştım. Son günlerde de Her sabah bu ikiliyi kullandım. Glossun adı Nude rose, rimel ise Sumptous Extreme. Gloss tam baharlıktı. Parlaklığı, rengi müthişti. İleride tam boyunu alabilirim. Rimeli de çook sevdim. Neyse ki büyük boyu var. 



İşte böyle. Sizler neleri tükettiniz? Sevgiler;) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar