Bu Blogda Ara

7 Haziran 2014 Cumartesi

NOTE Cosmetics Long Wearing Lipgloss #04 Cream Nude



Herkese merhaba! 

NOTE Cosmetics markasına ait bir başka ürünle karşınızdayım. Bugünkü konuğumuz Long Wearing Lipgloss serisinden 04 numaralı Cream nude isimli parlatıcı. Yorumlayacak düzeye geldiğime göre yazısını yazabilirim;) 



Açıkçası bu glossu rengi için aldım. Biliyorsunuz ki, Nude ruj ya da gloss seçmek gerçekten de zor iş. Çünkü hem ten renginize uydurmak zorundasınız hem de dudağınızın doğal rengiyle birleştiğinde ortaya güzel ve doğal bir renk çıkmalı. Bu noktada da hem cildinizin hem de ürünün(ruj veya parlatıcı) alt ton meselesi devreye giriyor. Kısacası nude ruj veya parlatıcı seçmek için zaman ayırarak sabırla teker teker denemeniz gerekiyor;)





Bu glossu da yukarıda saydığım 2 hususu göz önünde bulundurarak satın aldım. Doğru bir tercih oldu.  Cilt tonumla uyumlu ve dudağımda doğal duruyor. 
İsmindeki Long Wearing; yani kalıcılık vaadini de yerine getiriyor. Bir şeyler içtikten sonra bile kalıcılığı sürüyor. 
Dudakta hafif yapışkan bir his bırakıyor ama benim gibi MAC lipglass sever birisi için bu hiç de problem değil.( bu arada MAC lipglasslardan daha yapışkan bir parlatıcı henüz üretilmedi, sanırım;) ) Fırçası sayesinde rahatça uygulanabiliyor. Ve de misss gibi vanilya kokuyor:) 

Nemlendiriciliğine gelince benim kuru dudaklarıma maalesef yeterli gelmedi. Ama lip balmla da desteklemedim. Nedense parlatıcının altına lip balm uygulayamıyorum:/  Bu sebeple NOTE Cosmetics 'in Hydra Color lipgloss serisi benim için daha uygun diyebilirim. Ve hatırlatmak için de buraya tıklamanızı salık verebilirim:)



Özetlemem gerekirse; ben bu parlatıcıyı oldukça sevdim. Benden kocaman bir öpücük aldı bu ürün;) Nude parlatıcı arayışındaysanız bu ürünü de denenecekler listenize ekleyebilirsiniz.  

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar