Bu Blogda Ara

16 Haziran 2014 Pazartesi

NOTD: NOTE Cosmetics #49 Garnet


Herkese merhaba!

NOTE Cosmetics çılgınlığı aldı başını gidiyor. Ben de sürekli NOTE Cosmetics ürünlerini deniyor, beğeniyor ve paylaşıyorum. Şu ana dek kullandığım hiçbir NOTE Cosmetics ürününde sorun yaşamadım. Aksine hepsini çok sevdim ve markanın başarısını takdir ettim.

Bugünün konuğu da şahane bir bordo. Açıkçası bahar- yaz aylarında elim daha çok pastel tonlara, şeker gibi ojelere gidiyor. Ama bazen de böyle kaçamaklarla istisnalar yaşıyorum:) 

NOTE Cosmetics'in bu ojesi de tıpkı diğerleri gibi kalın fırçası sayesinde rahatça sürülüyor. Hızla kuruyor; ki çok büyük bir artı. Diğer NOTE Cosmetics ojeleri okumak için şuraya ve de buraya tık tık:) 


Tırnaklarımda baz oje sürmeksizin 3 kat uygulanmış halini görmektesiniz. Neden 3 kat? Çünkü ilk katta oldukça dalgalı bir görüntüye neden oluyor. Ancak 2. katta gayet güzel opaklaşıyor. 3. katta ise şişedeki rengi alıyor. Renk şahane demiştim değil mi? :) 


Olumsuz olarak nitelendirebileceğim tek yanı uçlardan soyulmaya meyilli olması. Ama ben hemen her gün oje değiştiren birisiyim. Dolayısıyla küçük rötuşlarla kurtarabiliyorum; yani benim için engel teşkil etmiyor bu durum. 

Beğendiniz mi?

Sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar