Bu Blogda Ara

4 Mayıs 2014 Pazar

Out Of Stock # April


Nisan ayında pek çok ürünü daha bitirmenin mutluluğunu yaşıyorum. Hem ne demişler; "Bitsin ki yenisini alabilesin." :-P Neyse sözü fazla uzatmadan başlayalım incelemeye. Zira bu ay biten ürün listesi çok uzun. 

1. Benefit They're Real Deluxe boy maskara: Benefit'in fenomen rimelinin bu minik boyu Dört Dörtlük Blogun sahibesi sevgili Gözde'nin Sephora Ankamall'de düzenlediği Benefit etkinliğinde hediye edilmişti. Hatırlamak için tıktık. 
Bu rimel, fırçasının tasarımı itibariyle diğer rimellerden ayrılıyor. Fırçasının ucunda alt kirpiklerinizi taramanız için ideal kıllar bulunuyor. Açıkçası benim bu rimelden beklentim çok çok büyüktü. Sanırım bu yüzden hayal kırıklığına uğradım. Hayal ettiğim hacmi ne yazık ki kirpiklerime vermedi. Bilmiyorum belki de bana denk gelen üründe bir sıkıntı vardı. Ama açıkçası bitmesine üzüldüğüm bir rimel değil.

2. Diorshow Extase mini rimel : Geçen senelerde yaptığım bir Sevil Parfümeri alışverişinde hediye edilmişti. Çekmecemin kuytu bir köşesinde unuttuğumdan kurumaya yüz tutmuştu. Sadece birkaç kez kullanabildim. Detaylı yorum yapamayacağım o nedenle.

3. Avon Glimmerstick Starry night göz kalemi: Avon'un bu göz kalemi serisine bayılıyorum. Sürümü yumuşacık, dağıtması kolay ve asansörlü yapısı ile çok da pratik. Rengi de harika bir lacivertti. Mutlaka yenisi alınmalı! 

4. MAC Glitter&Ice Going For Gold göz kalemi: Bu ürünü vakt-i zamanında Elca'dan almıştım. Yapısı çok sert. Sürerken kaç kere kırdım. Belli belirsiz ışıltılı bir altın rengiydi. Açıkçası memnun kalmadım. 

5. Avon Glimmerstick Mocha Flash: Harika bir haki rengiydi. Umarım şu anki katalogda vardır. Derhal yedeklemem lazımmm! ;)

6. Givenchy mini lipgloss no:7 : Givenchy 'nin beşli min gloss setini annem geçen sene havaalanından almıştı. Dudakları nemlendirmesi başarılı. Renk harika. Kokusu şahane. Yapışkan da değil üstelik! Şu ana dek kullandığım en iyi glosslardan birisiydi. Neyse ki çekmecemde aynı seriden dört minik daha var;)

7. Benefit Call Me Nutty göz kalemi: Sephora indiriminden almıştım. Yapısı sert. Kullanırken birkaç kez kırıldı. Rengi güzel bir kahveydi. Ambalajındaki kuşları da seviyordum. Bence en iyi numarası arkasındaki fırçası. Göz kalemini dağıtmada iyidi. Bu seri benefit'te var mı bilmiyorum ama olsa bile almam. 


8. Sephora makyaj temizleme pamukları: Bu kaçıncı biten paket acaba? En iyisi bu arkadaşlar. Sephoralardan ısrarla isteyiniz;) 

9. Lush Snow Fairy duş jeli: geçen sene yılbaşında almıştım. Rengi çok hoş. Kokusu ise şurup gibi. Bir süre sonra sevmemeye başladım. İyi ki bitti yani;)

10. Clinique Moisture Surge Intense:Karşınızda en favori nemlendiricim. O bir Ankara ayazı fatihi! ;) Her daim alacağım. Bunun kadar nemlendirdiğini hissettiğim bir kreme daha rastlamadım. Söyleyeceklerim bu kadar;)

11. Cilinique Moisture Surge: Bu nemlendirici biraz daha hafif olması itibariyle ılık havalara daha uygun. Bunu da seviyorum ama benim için bir Clinique Moisture Surge Intense değil! : P

12. Bioderma Sensibio H2O: Fazla söze gerek yok. Onsuz bir makyaj temizleme seansı düşünmek mümkün değil. Her daim makyaj masamızda demirbaş artık kendisi;) 

13. Lancome La Vie Est Belle EDP: Niye bitti ki yaa? Şekerli bir parfümü bu denli seveceğimi bilemezdim. Yaz için biraz ağır gelebilir ama sonbaharın sonu- kışın başı gibi bu parfümden bir şişe daha almayı planlıyorum;)


Gecikmiş bitenler postunun böylelikle sonuna geldik. Bakalım Mayıs sonu neleri uğurlayacağız? 

Sevgiler;) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar