Bu Blogda Ara

26 Mayıs 2014 Pazartesi

NOTE Cosmetics Hydra Color Lipgloss #05 Coral Vanillia


Herkese harika bir hafta diliyorum! Yayın istatistiklerimden de gördüğüm kadarıyla NOTE Cosmetics yazılarımı çok seviyorsunuz;) Açıkçası ben de son dönemde en çok NOTE Cosmetics ürünlerini yazmayı seviyorum. 

Bugün de yine keyifli bir yazı sizlerle. NOTE Cosmetics Hydra Color Lipgloss #05 Coral Vanillia bu mevsimdeki en favori glosslarım arasında. Sizleri de bu güzellikle tanıştırma vaktim geldi;) 


Kabında pembemsi görünse de daha mercanımsı bir ton Coral Vanillia. Bahar ve yaz dönemine son derece uygun bir renk. 

Siyah kapaklı ambalajı şık. Kokusu adındaki vanilyanın hakkını tam anlamıyla veriyor, buram buram vanilya kokuyor. 
Ancak rahatsız edici ya da alerjimi tetikleyici düzeyde değil. 




Fırçasının tasarımı da güzel. Ürünü uygulamak gayet pratik. Yapış yapış bir his bırakmamasına ve dudakta ağırlık yapmamasına da kocaman bir artı:)


Swatch'ta da dediğim gibi mercan rengi olduğu daha anlaşılır. 


Nemlendirmesi ise tek kelimeyle harika! Benim gibi kuru dudakları olan herkese gönül rahatlığıyla önerebilirim. Kalıcılığı da oldukça başarılı. Ofiste bardaklar dolusu su içsem de nemlendirmesini uzun süre dudaklarımda hissediyorum. 

Uygun fiyatlı, güzel renkli, mis gibi kokan, nemlendiriciliği yüksek, yazlık bir gloss arayışındaysanız NOTE Cosmetics Hydra Color Lipgloss #05 Coral Vanillia'ya şans verin.
 
 
Sevgiler;) 

1 yorum:

  1. isminde coral geçiyor ve ürün gloss, bakmalıyımmm ☺ Note'un glossları hoşuma gitti benim
    güle güle kullan Hilal'cim ☺

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar