Bu Blogda Ara

27 Mayıs 2014 Salı

NOTD: MAC Alluring Aqua Shimmerfish


Herkese merhaba! MAC'in bu yaz için çıkardığı harika koleksiyon Alluring Aqua gerek mavi tonlu kutuları gerekse su damlacıklı şık ambalaj tasarımıyla son günlerde pek revaçta. Kozmetik diyetinde olanlara bile yemin bozduran şahane bir koleksiyon olmuş gerçekten de;) Ben de biri online diğer ikisi mağazadan olmak üzere toplamda MAC'e üç  sefer düzenledim;) Fotoğraflamaya, swatchlamaya vakit bulup yorumlayacak düzeye geldiğimde diğer aldıklarımı da sizlerle paylaşacağım. 

Lafı daha da uzatmadan MAC 
Alluring Aqua koleksiyonundaki Shimmerfish oje ile tanıtıma başlayalım! Metalik aliminyum olarak tanımlanan bu oje tam bir grimsi kahverengi. İçinde altın ve bakır renkli yansımalar var. Bu oje nedense bana kumsalı anımsatıyor;) Tatile gidesim mi gelmiş, ne? :) 


Tırnaklarıma baz oje sürmeksizin 2 kat uyguladım. Hızlı kuruduğunu belirtmeliyim. İlk katta yeterince örtücü olmasa da ikinci katın uygulanmasıyla güzelce opaklaşıyor. Işıltıları muhteşem;) 


Muhteşem tasarımlı şişesinde pütürlü ya da dokulu oje gibi görünse de değil;) İçindeki minik parçacıklar tırnak yüzeyinde kat ya da doku oluşturmuyor. Oldukça pürüzsüz bir yüzey elde ediyorsunuz. 


Son olarak geceki görünüşünü de ekleyip gelecek kıyafet postundan tek karelik ipucu vereyim ;) 


Hadi bir kare de instagram'da altına kalpler bıraktığınız güllü, dallı, böcekli konseptte gelsin;) Siz sormadan ben söyleyeyim; narlı, kırmızılı, mavili şahane bilekliğim Meral Saatçi'nin tasarımı<3 


Sözün özü; sınırlı sayıdaki bu koleksiyon ojesini 'taupe' yani gri-kahverengi, metalik bir oje arayışındaysanız kaçırmayın!

Sevgiler;) 

1 yorum:

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar