Bu Blogda Ara

4 Mayıs 2014 Pazar

Merhaba Note Cosmetics! Tanıştığımıza Memnun Oldum:)


21 Nisan Pazartesi sabahı... Uyuklar vaziyette işe gidiyorum. Kendimi "23 Nisan tatil bak, hadi canlan biraz!" diye de avutuyorum. Derken gözüme dev billboardlarda asılı ilanlar takılıyor.  Kozmetik ürünleri, modeller ve o da ne; Nihat Odabaşı....Evet, evet fotoğrafçı ve yönetmen olan Nihat Odabaşı... Afişlerin üzerinde ise "Sen En Güzelsin." sloganı ve NOTE COSMETICS yazısı... Uykum o anda açılıyor, tabii;) 

Ofise gider gitmez de NOTE COSMETICS'i google'lıyorum;) Renk kartelası geniş ojeler, rujlar, farklı cilt tonlarına uygun fondöten ve pudralar, renkli kozmetiğin hemen hemen her çeşidi... 

Tesadüf ki o gün instagram üzerinden NOTE COSMETICS 'in Ankara'da Pino Parfümeri'lerde satıldığını öğreniyorum. Veee 23 Nisan tatilinde soluğu Tunalı Pino'da alıyorum ;) 

Heyecanla bir oje bir de gloss seçip Bayram günü çocuk gibi seviniyorum. NOTE ürünlerimi yerleştirdikleri siyah kartondan yapılmış gösterişli torbayı da o an itibariyle instagram'a atıyor ve Nihat Odabaşı tarafından like'lanıyorum! Ne büyük mutluluk;) 

Aldığım NOTE COSMETICS gloss ve ojeyi o günden beri denedim ve notlar aldım. Artık yorumlayabilecek kıvamdayım.İlerleyen günlerde  NOTE COSMETICS gloss ve oje yorumlarımı bulabileceksiniz. 

Bu girizgah mahiyetindeki yazımdan da anlaşılabileceği üzere çok güzel şeyler söyleyeceğim NOTE COSMETICS ile ilgili. Takipte kalın! Sevgiler;) 










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar