Bu Blogda Ara

4 Mayıs 2014 Pazar

Durance Ilkbahar Parfümleri Lansmanı

03 Mayıs 2014 Cumartesi günü Durance Armada'dan zarif bir davet aldım. Konunun parfüm olması da hayli ilgimi çekti. Soluğu Durance Armada'nın mis kokulu butiğinde aldım. 


Taze demli çay ikramı eşliğinde parfümler hakkında bilgi almaya ve notlar tutmaya başladık. Durance 11 parfümü piyasaya sürmüş ancak bu parfümlerin henüz 5 tanesi mağazaya ulaşmış. Biz de beşini bir yerde bulmuşken teker teker denedik, yorumladık. 

Öncelikle belirtilmesi gereken husus Durance parfümlerin %95 oranında; yani olabildiğinin en üst düzeyinde doğal özlerden oluşması. Hal böyle olunca  yapay maddelerle güçlendirilen klasik parfümlere kıyasla kalıcılığı daha az Durance parfümlerin. Ancak bu arinin yenilenmesiyle kalıcılığın da arttığını söyledi Özlem hanım. 

Bu bilgileri aldıktan sonra Halis Lavanta özlü Mavi Lavanta, yasemin-zambak-sümbül bileşimli Kaşmir Çiçekleri, portakal-limon karışımlı Altın Portakal, buram buram yasemin kokulu Beyaz Yasemin veeee en favorim olan Yaz Inciri parfümlerini denedik. Açıkçası blogger arkadaşım Nilgün de ben de seçenekte zorlandık. Ben favorimi Yaz İnciri ilan ettim; ama aklım Kaşmir çiçekleri ve Beyaz Yasemin parfümlerinde kalmadı desem yalan olur;) O kadar güzel, yani. En yakın Durance butiğine ışınlanmanızı öneririm. Ben de en kısa zamanda Armada'ya yolumu düşürüp kendime erken doğum günü hediyesi olarak Yaz inciri'ni alacağım;) 

Özlem Hanım parfüm alışverişinin püf noktalarını bizimle paylaşırken koku seçimine ciddi zaman ayırılması gerektiğini söyledi. Parfümün uçucu üst notalarının yanıltıcı olabileceğini, kokunun uçan notalarından sonra ortaya çıkan alt ve orta notaların vücutta başka bir kokuya dönüşebileceğini belirtti. Aklınızda olsun;) 


Aroma terapi serisinin kokuları mağazada bile iyi geldi. SPA'nın atmosferiyle bu güzel ve rahatlatıcı esansların bileşimini tahmin bile edemiyorum;) 


Meşhur Himalaya tuzu da Durance mağazalarında satışta. Küvet keyfine veya manikür-pedikür suyuna bu tuzlardan ekleyip toksinlerden arınmak mümkün.


Lansman sırasında Miyase'nin kurutulmuş meyve cipslerinden atıştırdık. Hem sağlıklı hem de çoook lezizdi. Özellikle kurutulmuş elma cipslerine bayıldım. Merak edenler ve denemek isteyenler Durance Armada'ya uğradığında bakmayı unutmasın;) 


Her şeyin yenisi daha bir cazip, taze ve de güzel görünüyor göze değil mi? Yeni ürünlerin sergilendiği standın ışıltısı oldukça cezbedici... 


Gülsha markasının Gül yağını da denedik. Kokusunu da yapısını da beğendim. Mis gibi Isparta Gül'ü özlerinden yapılan ve doğal içerikli bu gül suyu ve gülyağına da elimdekiler bitince şans vereceğim. 


Benim gibi Ege-sever birisinin zeytin özlü ürünlere bayılmaması mı? Hiç sanmıyorum;) 


Parfümle buluşunca açan, mis gibi kokan çiçekler. 


Harika bir günü fotoğrafla ölümsüzleştirdik:)



Bu da sevgili Özlem Hanım'ın zarif notla süslediği hediyesi... Kaşmir kokulu bu vücut losyonu misss gibi kokusuyla yaz aylarında favorim olmaya aday! 


Özlem Hanım'a, Selin Hanım'a, sevgili arkadaşım Nilgün'e ve Durance ekibine bu güzel etkinlik için teşekkür ederim. 

Sevgiler;) 

2 yorum:

  1. Ne güzel geldiniz, her zaman bekleriz..

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir gündü yine yapalım :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar