Bu Blogda Ara

1 Nisan 2014 Salı

Son Sephora Alışverişim

Herkese mutlu bir bahar günü diliyorum! İki hafta önce kendimi alışverişe vurmuş, sonra da marifetlerimi instagramda paylaşmıştım;) O günkü alışverişin Sephora ayağı bugün yayında! 

Sephora'da Sephora markalı 3 ürün alışverişine oje hediyesi vardı. Ben de kuzenime 2 tane Sephora eyeliner, kendime de yeni çıkan kalıcı rujdan alarak oje hediyemi de almış oldum. Ojeyi de ruju da ilerleyen günlerde yazacağım. 

Tam kasaya varmıştım ki, o da ne? Karl Lagerfeld parfümlerde de indirim olduğunu gördüm. Kofreli versiyonunu da bulunca kaçırmak istemedim;)


Karl Lagerfeld parfüm ve vücut losyonundan oluşan bu ikiliye de böylelikle kavuşmuş oldum;) Biraz ağır bir koku olduğu için baharda kullanmayacağım; sonbahar-kış dönemine saklayacağım kendilerini.


Bir alışveriş yazısının daha sonuna geldik. Görüşmek üzere:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar