Bu Blogda Ara

1 Nisan 2014 Salı

Out of Stock #March

Herkese merhaba! 
 Nisan ayı hepimize sağlık, mutluluk, huzur ve barışı getirsin. Nisan 1 şakalarına maruz kalmadan günü tamamlayalım. Yeni ayın ilk gününde 'bitenler' sizinle. Bakalım bu sefer kimlerle yollarımızı ayırmışız? 

1. Bioderma Sebium Pore Refiner: Kuru-karma cildimin parlayan T bölgesini yatıştırmak için kullandığım krem. Sanırım Lila Kutu'dan çıkmıştı. Oldukça güzel bir üründü. Hafif formülüyle parlamayı kontrol altına alıyordu. Sabah ve akşam kullanıyordum. Yeniden alacağım. 

2. Benri Aseton: Benri ürünleriyle yıldızı barışmayan bir tek ben miyim?İyi bir aseton arıyordum ve Twitter'da blogger arkadaşların önerisiyle bunu aldım. Özellikle koyu renk ojelerde etkili olmasını umuyordum ama sonuç maalesef hayal kırıklığı. Bu versiyonunu bir daha almam. Ancak Benri  koyu ojeler için başka formülde bir aseton çıkarmış, ona şans verebilirim.

3. Estee Lauder Double Wear Zero Smudge rimel: Birkaç sene önce havaalanından aldığım makyaj setinin içinden çıkmıştı. Bu rimeli çok az kullanabildim maalesef. Çünkü kaybetmiştim. Geçen gün makyaj çekmecelerimde bahar temizliği yaparken buldum. Kurumuş olduğundan üzülerek kendisine veda ettim. Ürün hakkında haliyle yorum yapamayacağım.

4. Estee Lauder Sumptous Extreme rimel: Deneme boyu bir rimeldi. Kirpiklerime verdiği hacmi ve siyahlığını sevdim. Tam boyu da var elimde. Severek kullandığım bir rimel. 

5. Estee Lauder Radiance ruj: Kendisi tam bir anne ruju. Annemin makyaj çantasından aşırdığım kararında bir kırmızı-kiremit tonlu ruj. Hala üretiliyor mu bilmiyorum; çünkü biraz eski bir ruj. Ama bulursanız şans verin! 

6. Estee Lauder Pure Gloss Ripe Papaya Ruj: Bu da bir başka harika ruj. Pigmentli yapısı sayesinde örtücülüğü yüksek. Mercan tonlu olması itibariyle de bahara çok yakışacak bir ruj. Derhal yenisi alınmalı! ;) 

7. Estee Lauder Magnificent Mauve gloss: Çok severek kullandım. Estee'nin glossları mis kokulu. Yapışanlığı yok denecek kadar az. Hafif dokulu olduğu için dudakta ağırlık da oluşturmuyor. Yeniden alabileceğim hoş bir renk. 

8. MAC 239 S.E. Far Fırçası: 2012 Yılbaşı koleksiyonunda piyasaya sürülen bu fırçanın içinde bulunduğu 5'li seti pembesine aldanarak almıştım. Yaklaşık bir yıl severek kullandım. Ancak zamanla fırça hacim kaybetti.Kılları inceldi, sürdüğüm farı göz kapağıma aktaramayacak kadar aciz hale geldi. O nedenle kendisiyle vedalaşmak zorunda kaldık. Bir daha S.E.; yani seasonal edition MAC fırça alır mıyım? Hayır! 

9. Ecotools far fırçası: Bu fırçanın kıllarında azalma olmadı; ama zamanla yapısı bozuldu. Farı fırçada tutmakta güçlük yaşadım. Bu nedenle bu ay bu fırçayla da yollarımızı ayırdık.


Koskoca bir ay bunları da beraberinde götürdü sevgili okur. Bakalım gelecek ay kimlere "hoşça kal" diyeceğiz? Sevgiler;) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar