Bu Blogda Ara

19 Nisan 2014 Cumartesi

NOTD: Rimmel London Rita Ora White Hot Love


Herkese merhaba! Watsons sayesinde kavuştuğumuz Rimmel London Rita Ora koleksiyonu bu sıralar gerek ojeleri gerekse "chubby stick" formlu rujlarıyla pek bir popüler! 
Koleksiyonda üçü sıcak, üçü soğuk renk olmak üzere altı harika oje yer alıyor. O ojelerden birisi, White Hot Love bugün bizlerle. 

White Hot Love tam bir kireç beyazı. Geniş fırçası sayesinde  tırnağa rahatça uygulanıyor. Hızlıca da kuruyor.İki katta güzel bir opaklık elde ediyorsunuz. Dilerseniz daha yoğun bir kapatıcılık için üçüncü katı da geçebilirsiniz. 

Dikkatli uyguladığınız takdirde ikinci katta dalgalı bir görünüm oluşmuyor. Parlak bitişli. 

Klasik beyazdan vazgeçemiyorsanız bu ojeye şana verin! Koleksiyondaki diğer ürünleri incelemek içinse buraya ışınlanın! 

p.s. Ojenin fırçasını net olarak görebilmeniz için Duygu Asena'nın kitabının üzerinde çekim yaptım. Nedeni;19 Nisan merhume Duygu Asena'nın doğum günü olması. Bu vesileyle Duygu Asena'yı hatırlayalım istedim... İyi ki doğmuş. İyi ki varmış. 

Geçen sene bu zamanlar Duygu Asena'dan ilham alarak öykü mahiyetinde birkaç satır sarf etmiştim.(Bilenler bilir; ben aynı zamanda öykü yazarıyım.) Doğum günü şerefine öykümdeki o satırlar da sizinle: 

(...)Daha fazla özgürlük diledim. Denize bakarken dillendirdim. Dalgalara fısıldadım; öz-gür his-set-mek. 
Duygu Asena duydu beni o anda. Saçları her zamanki gibi omzunda, gözleri bilgi dolu "Aslında özgürsün." dedi.
Ve gitti. O kitabının kapağındaki kırmızı ruj,  bulaştı dudak kenarlarıma. Baş parmağım ve işaret pamağımı ağzıma götürüp aldım fazlasını. Parmak uçlarımdaydı şimdi o kızıllık. Önümdeki deniz desen alabildiğine mavi. Kırmızı ve mai. Lacivert ile kızıl. Özgürlüğün iki atlısı....
Rüzgar esti. Tuz kokusunu çektim içime. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar