Bu Blogda Ara

15 Nisan 2014 Salı

Dünya Sanat Günü'müz Kutlu Olsun!


Merhabalar! 

Bugün Leonardo da Vinci'nin doğum günü! Aynı zamanda da Dünya Sanat Günü!

Sanat hakkında söylenecek pek çok söz var, elbette. Ben de sanatsever bir birey olarak mümkün mertebe sergileri takip etmeye çalışıyor, durmaksızın okuyor, son zamanlarda da sıkça öyküler yazıyorum. Bakarsınız kendi yazdığım hikayeleri de bir gün burada paylaşırım! Neden olmasın? ;))

Aşağıdaki fotoğraf da geçen günkü CerModern sergi turumun ardından çekildi. Leonardo da Vinci'nin Yapı Kredi Yayınlarından çıkan kitabıyla poz verdim CerModern'in girişindeki trenin önünde.

Yeri gelmişken sizlerle de paylaşayım: Ankara'daki en sevdiğim sanat galerisi CerModern. Güncel sergileri oldukça ilgi çekici. Kaçırmadan takip etmeye çalışıyorum. Sizlere de öneririm. Sergi sonrasında da Cafe Modern'de yorgunluğumu alan çok lezzetli seçeneklerden tatmayı tercih ediyorum. Uğradığınızda nar salatasının tadına bakın, derim. ;))




Bu arada 20 Nisan'a dek sürecek olan Gülin- Emre Dökmeci'nin sanat koleksiyonunun sergilendiği "Aklımda Bir Delilik Var" ı da kaçırmamanızı salık veririm!  Ben bu sergiye koleksiyonuma yeni katılan #momiji Dolly& Delliah'ı alıp da gittim. O da çok beğendi. Eserlerle birlikte poz verdi;)



Dünya Sanat Gününde sanattan, renklerden, sergilerden konuştuğumuza göre bugünkü postu kapatabiliriz. İyi ki sanat var ve dilerim insanlık var oldukça da var olur. Kutlu olsun Dünya Sanat Günü! Sanatsız kalmayalım...  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar