Bu Blogda Ara

23 Mart 2014 Pazar

Outfit post: Say Hello to The Spring

Scroll down for English, please! ;)

Herkese merhaba! Harika bir hafta diliyorum.

Güneş çıkınca morali düzelen Haziran doğumlu ben geçenlerde Ankara'nın en güzel sanat galerilerinden CerModern'deydim. Havanın güzelliği sebebiyle şeker gibi pembe bir bluz seçtim, pespembe ruj sürdüm. Bir de bol bol gülümsedim. Çünkü bahar geldiğinde ben böyle olurum ya da ben böyle olduğumda gelir bahar...;)

Hem sergileri gezdim hem de Cafe Modern'de lezzetli tatlarla kendimi şımarttım. Sizlere de özellikle nar salatasını tavsiye eder ve kıyafet detaylarım için imleci aşağı doğru sürüklemenizi salık veririm! Sevgiler;)

Hello everyone! 

As being a June-borned person, I adore the sun! Recently the weather is soooo good! And I'd like to share an outfit post which is very very pink. I was visiting one of the most important art gallery of the city, CerModern. Hope you enjoy with my colors! Loves:) 




Bluz/ Top: Zara
Pantolon/ Pants: Beymen Club
Çanta/ Bag: Guess
Botlar/ Boots: Zara
Kolye/ Necklace: Nayad Bal <3 
Yüzükler/ Rings: Opia by Primark
Güneş gözlüğü/ Sunnies: Ray Ban

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar