Bu Blogda Ara

10 Mart 2014 Pazartesi

NOTD: Color Club Halo Graphic


Merhabalar herkese, 

Yaklaşık üç hafta önce instagramda bir sürü bir sürü kalp kazanan ojeli #notd bugün yayında! Color Club ojelerinin bir süredir peşindeydim. Bir akşam Limangoda tesadüfen butikleri incelerken Color Club ojeleri gördüm veeee bingo! Sipariş verdim. Son dönemde yaptığım en akıllıca alışveriş olabilir;) Bu ojeler bir harika dostum! 

Bu yanar döner lila ojemizin adı Halo- graphic. Işık oyunlarını pek bir seviyor kendisi. Renkten renge giriyor. Adeta ışıkla dans ediyor. Bayıldım, bayıldım! ;)

Farklı ışıklarda fotoğraflamaya da doyamadım;) Aşağı doğru sürüklerseniz ne demek istediğimi göreceksiniz. 


Ojenin yapısı, sürümü gibi detaylara gelirsek... Baz ojesiz iki ince kat uyguladım. Ikinci katta ideal opaklığa ulaşıyor ve her bir harekette renk dansına başlıyor;) 

Hızlı kuruyor. Ancak dayanıklılığı malesef çok başarılı değil. Günün sonunda uçlardan soyulmaya başlıyor. Hemen her gün oje değiştiren bizler için pek de problem değil yani;) 

Sözü daha da uzatmadan sizleri görsellerle baş başa bırakayım. Bulursanız mutlaka almanızı da tavsiye edeyim! Sevgiler;) 







1 yorum:

  1. Wow!!! Holo-oje diye buna derim ben!!! Bayıldım, güle güle kullan şeker!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar