Bu Blogda Ara

26 Mart 2014 Çarşamba

Excusez- Moi Alışverişim

Dün öğle vakti ofise gelen kargocu bana harika bir paket bıraktı. Excusez-Moi'daki indirimi değerlendirip kendime birkaç parça şık aksesuar seçmiştim. Bahar kokulu, insanın içini açan bir paketlemeyle geldi cicilerim;)


iPhone'uma renkli, desenli kaplar almaya bayılıyorum. Bu Parizyen detaylı kabı da çok severek sepete attım. Maviye bayıldığımı biliyorsunuz, mavi taşlı bu bileklik de elimden kurtulamadı. Bu gidişle kolumdan da kurtulamayacak; çünkü severek takacağım;) Siyah yıldızlı bilekliği de son anda görüp aldım.



Hızlı, pratik,özenli sunumlu, mutlu bir alışveriş oldu. Excusez- Moi'da sürekli değişen modeller mevcut. İncelemek için buraya tıklayabilirsiniz. Elinizi çabuk tutmanızı öneririm; çünkü ürünler genelde hızla tükeniyor ve aynı ürünler her zaman bulunamayabiliyor. Bu kadar lafı ettikten sonra Excusez- Moi'nın arkasındaki isim, sevgili blogger Gamze Biran'a da teşekkür edelim;)

Sevgiler.

1 yorum:

  1. çok ciciler güle güle kullan...yeni bir site daha keşfetmiş oldum:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar