Bu Blogda Ara

25 Şubat 2014 Salı

NOTD: Sephora 78 Any Way, Any Where

Herkese merhaba, 
Son zamanlarda sıkça sürdüğüm, çok beğenilen bir ojem var. Kendisini yazın Sephora France indiriminden almıştım. Sephora markasına ait 78 numaralı, Any Way, Any Where adlı bu minik oje bugün sizlerle! 


Mat yapıda. Geniş fırçası sayesinde sürümü çok rahat. Hızlıca kuruyor. Ilk katta bile gayet opak. Ama ikinci katta aşağıdaki gibi tam şişesinin rengini alıyor. Flormarın son dönem çıkarttığı Satin matte serisindeki Oyster rengine alternatif diye düşünüyorum. Çünkü Kübracığımın düzenlediği blogger buluşmalarımızda arkadaşlar bu ojeyi Flormar zannetti;) O denli benzediğini belirterek sizlere dupe adına bir alternatif sunmuş olalım! 
Tek olumsuz yanı çabucak soyulması; yani dayanıksız oluşu. Her gün oje değiştirenler için sorun değil ama bu. Kendimden biliyorum;)


Bu renk Sephora Türkiyelerde var mı bilmiyorum; ama bulursanız, görürseniz aklınızda olsun. 
Ofisten de takılı, kıyafetli, parkeli bir detay gelsin ve böylece bu postu kapatalım;) Sevgiler! 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar