Bu Blogda Ara

25 Aralık 2013 Çarşamba

Şapkasız Çıkmayalım Abi....


Haftanın üçüncü gününden merhabalar herkese...

Bugün önce sizlere çooook sevdiğim bir aksesuar olan şapkalardan söz edecek ardından da son Park Bravo alışverişimi göstereceğim. Sadece yazın değil, kışın da şapka takmayı çok seviyorum. Bereden daha şık oldukları ve asil durdukları konusunda şüphem yok. Tamam,piyasada bir sürü pırıltı, pullu, rengarenk, muhtelif biçimde bere de mevcut. Ama hiçbiri benim için bir şapka değil! ;)

Ankara ayazında donan kulaklarımı ısıttıkları için de gönlümü fetheden şapkalardan iki tane daha ekledim aksesuar gardrobuma.  Çizgisini senelerdir çok beğendiğim ve takip ettiğim Park Bravo'da şapka modellerinin çeşitlilik gösterdiğini göz önünde bulundurarak kışın kasvetini hafifletecek capcanlı iki renk seçtim.


Birisi Pantone kataloğunun 2014'ün rengi olarak ilan ettiği radiant orchid renkli, çiçekli bir model. Bence çok da eğlenceli! :)


Diğer ise kışa en çok yakışan renklerden biri; bordo. Duruşu asil, modeli klasik.


2013'ün son haftasında sevdikleriniz için yeni yıl alışverişlerinizi tamamladığınız şu günlerde 'şapka' da iyi bir alternatif. Tercihiniz noel baba şapkası da olabilir, tabii;) Aklınızın bir köşesinde bulunsun. Sevgiler;)



3 yorum:

  1. ikincinin modelini ilkinin rengini çook sevdim :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. şapkalarımızz aynııı hilalcımmmmm :))) güle güle kullanalımmmm :))

    YanıtlaSil
  3. fotoğrafları çok sevdim! :) güle güle kullan canııım..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar