Bu Blogda Ara

23 Aralık 2013 Pazartesi

Ankaralı Bloggerların Erken Yılbaşı Partisi



Ankaralı bloggerlar olarak 2013'ün sonuna yaklaştığımız günlerde etkinlikten etkinliğe, lansmandan lansmana koştuk. Bol bol sohbet ettik, birbirimizi gördük, yeni insanlarla tanıştık. 

Sevgili Bu Benim Partim, Alice in Shoppingland, Bir Varım Bir Yokum, SS Design Butik, Disco Topu ve Çınar Ağacında'nın  düzenlediği harika organizasyonda da erken yılbaşı kutlaması yaptık. A'dan Z'ye her türlü detayın planlandığı müthiş etkinliği Çukurambar'daki The House Cafe'nin nezih atmosferinde gerçekleştirdik. 

Yılbaşı şapkasız bir parti düşünülemezdi, tabii;) 


Hediye masamız balonlarla, renklerle, birbirinden güzel ürünlerle dolup taşıyor. Rengarenk, gökkuşağı gibi bir yıl olsun inşallah hepimiz için...


 Bir başka açıdan upuzun, dopdolu masamız...


Bu da o günün #selfie'si... Yaka kartımız bile süslü püslü, yılbaşı figürleriyle bezeli...


Her ne kadar renkler aksini iddia etse de bu pozun adını 'Griler hep düşmanım, kırmızılar bana kardeş' koyuyorum!


Bir demet cici blogger... <3 

Organizasyonun başarılı melekleri; bir başka ifadeyle noel annelerimiz;) <3


İpek'le klasikleşen, tipik pozumuz;) <3


Etkinlikte oturduğum yer. Masadaki süsleri, detayları inceleyiniz! Özel blogger kurabiyeme de bayıldım! Sevgili Sibel'e bir kez de buradan teşekkürler<3


İpek'le bu kez 'Kurabiye Canavarı' pozu;)


Tatlılar, kahveler, yemekler de işin bahanesi, tabii. Esas şahane olan birbirimizi görmek, bol bol konuşmak, gülmek...


Tombalasız yılbaşı partisi mi? Hiç sanmıyorum;)


Vee günün sonundaki mutlu blogger....


Noel anne ve babalarımızın tam listesi de aşağıda. Tekrar teşekkür eder ve şimdiden hepimize iyi seneler dilerim.

Cook 
Daymod


5 yorum:

  1. griler ayrı yakışıyor kırmızılar ayrı diyelim :))

    YanıtlaSil
  2. Hilalcim seni tanıdığıma çok sevindim, griler çok hoş durmuş merak etme :) Ayrıca afiyet olsun, ben teşekkür ediyorum.İpekle olan fotonuz çok hoş :) İyiki geldin canım, tekrar görüşmek üzeere :) sevgilerr..

    YanıtlaSil
  3. Bu arada izleyicin olamıyorum bir türlü, daha öncede olamamıştı..Genel sorunlardan biri yine galiba :(( Ama izliyorum canım..

    YanıtlaSil
  4. beğenmene sevindim herkesden böyle güzel yazılar okumak mutlu ediyor : )

    YanıtlaSil
  5. Resimde gozleriniz tam tutturamamisim hilalcim ama cok tatlii cikmissiniz herseye ragmen :)) sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar