Bu Blogda Ara

15 Kasım 2013 Cuma

Outfit Post: Orange in Autumn



Scroll down for English, please:)

Ne zamandır kıyafet postu yapmıyorduk madem, bu cumartesinin yazı konusu olsun! Şanslıyız, Kasım'da hala güneşi görebiliyoruz. Üstelik meşhur Ankara ayazı henüz iliklerimize işlemiyor. Haziran doğumlu, yaza ve güneşe bayılan benim için bulunmaz nimet! 

Hafta içinde Ankara'da en sevdiğim mekanlardan birisi olan Cer Modern Galeri'de sanat dolu bir gün geçirdim. Tam üç sergi gezdim. Renkler, tablolar her zamanki gibi çok iyi geldi ruhuma. Evet, sanat benim ruhuma dokunuyor ve fazlasıyla iyi geliyor. Ankaralılar'a özellikle Hub Galeride 24 Kasıma kadar sürecek olan Aykut Tanrıseven'in Hayata Bakış adlı resim sergisini ve 5 Ocak'a dek sürecek olan gene çok iddialı Munch&Warhol sergisini gezmelerini öneririm. Sizin ruhunuza da iyi gelecek, söz! :)

After a little break to the outfit posts, today is the day! During the week, I have visited one of the most art gallery in Ankara. Since we utilise sunshine in November I wanted wear an orange colored top. I combined the orange color with dark blue pants and bag. As for coat&boat I prefered natural creme color. And I used gold accessory. You can see more photos and find the outfit details below. Hope you like. Have a happy weekend!


Binlerce renkli tuvalin arasında gezeceğimden kıyafetimde de capcanlı bir turuncu seçtim. Turuncuyu da çok yakıştırdığım lacivert pantolon ve çantayla kombinledim. Bot- mont tercihinde krem rengiyle olası bir aşırılığın önüne geçtim. Hala güneş ışınlarından D vitamini stokladığımızdan gözlerimi korumak amacıyla güneş gözlüğümü de taktım.


Takıda ise gold renkli kuşlu şirin kolye ve yine gold zincirli yüzük seçtim.


Cer Modern Hub Galeride kıyafetimin renkleriyle uyumlu bir tabloya dalıp hayaller kurarken:)


Bluz/ Top: H&M
Pantolon/ Pants: H&M
Botlar/ Boots: H&M
Palto/ Coat: Journey
Çanta/ Bag: Estee Lauder Exclusive
Yüzük/ Ring: H&M
Kolye/ Necklace: Hediye/ Gift
Güneş gözlüğü/ Sunnies: Ray-Ban

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar