Bu Blogda Ara

19 Kasım 2013 Salı

Notd: China Glaze Merry Berry

Scroll down for English, please:)


Hadi bugün harika bir ojeden söz edelim. Şu yazımda bahsettiğim fuarın medar-ı iftiharı ilan edebileceğim bir ton kendisi. O kadar popüler olmuş ki, Tanaçan bu rengi Permanent line'a kaydırmış; yani kalıcı seriye eklemiş. 

China Glaze Merry Berry oje tam kıvamında bir bordo! İdeal  bordonun oje renk skalasındaki karşılığı;) Bu ojeden başka bir şey süremez oldum. Ayrıca etraftan olumlu tepkiler aldım. 

Hello! 

Today I am reviewing my newfound favourite- China Glaze Merry Berry nail polish. It's the perfect burgundy color that matches with autumn&winter. Actually I prefer those tones during summer as well- but I insist it is better in cold weathers;) 

I applied 2 thin layers without using a base coat. Its coverage is successful. It dries in a few minutes. And the China Glaze's nail polishes have an amazing quality. 

I do believe that you liked it! Well, highly recommended, then:) Loves! 


Fotoğraflarda baz oje uygulamaksızın sürülmüş iki ince kat görmektesiniz. Sürümü rahat. Tek katta opaklaşıyor, ancak ikinci katta daha güzel bir renge dönüşüyor. Hızlıca da kuruyor. China glaze kalitesi zaten malum. Gözlerimi tırnaklarımdan alamıyorum. 


Sizin de beğendiğinizi düşünüyor ve önümüzdeki kışa en çok yakışan renklerden birisi olduğunu da hatırlatarak gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum. Sevgiler;) 

1 yorum:

  1. Bayildimm, bordo benim rengim ya,
    Bence tirnakda duran en guzel renk :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar