Bu Blogda Ara

13 Kasım 2013 Çarşamba

Maybelline Color Show # Brickshimmer


Blogu çok boş bıraktım, günlerdir hastayım. Tamam da, özledim yahu;) Hadi bugün bir oje yazısıyla arayı kapatalım! 

Maybelline'in Color Show oje serisi bir ressamın paletindeki binbir renk kadar çeşitli seçenekle dolu! Ben Ağustos'taki watsons indiriminde değişmek üzere olan mevsimi göz önünde bulundurarak sonbaharlık bir ton seçmiştim. Iyi ki de öyle olmuş! İmleci aşağı doğru sürüklerseniz ne demek istediğimi görürsünüz;)


Güneş ışınlarını alan ortamda;)


İç mekan ışığında ;) 


Fotoğraflarda baz oje uygulanmaksızın sürülen iki ince kattan oluşan oje. Tek katta bile tırnak yüzeyini örtecek kadar opak. Gene de ikinci katı geçmekte fayda var. Dikkatle bakıldığında fırça izleri belirgin. Kalıcılığına gelince çok dayanmıyor, uçlardan soyuluyor maalesef. Hemen her gün oje değiştiren benim için problem değil; ama gene de uyarımı yapayım;) 

Kahve ojeler belki bu sezon ana trend değil, kıyıda köşede kalmış. Ama yine de sonbahara çok yakışıyor! Ben bu ojeyi çok sevdim. Sizin de Aklınızın bir köşesinde bulunsun istedim. Sevgiler.

#kendimenot: arayı bu kadar açmayalım;)

1 yorum:

  1. Kahve tonlu toprak rengi tonlu ojelere bayılırım bu ojeye de bayıldımmm :) çok yakışmış güle güle kullan. umarım deneme fırsatım olur :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar