Bu Blogda Ara

28 Kasım 2013 Perşembe

Etkinlik: Ankaralı Bloggerlar Buluştuk!


Geçtiğimiz haftalarda Ankara'da büyük bir etkinliğe katıldım. Bugün ne sürsem'in davetiyle Ankaralı bloggerlar buluştuk, tanıştık, konuştuk, Fabricafe'nin leziz ikramlarını tattık. 

Çok şık bir masayla karşılandık. Bir sürü hediyeyle uğurlandık. Kızılay'da insanlar dönüp dönüp elimdeki paketlere bakıyordu; o derece;)

Ayrıca Forever Living adlı firma bizlere ürün tanıtımı yaptı. Oldukça interaktif ve güzel bir sunumdu. 


Bloggerlardan bir demet...


Oje kardeşliği;) Blogger buluşmasında oje, ruj, takı sıkça konuşuluyor tabii;) 


Masadan pullu, kokteylli detaylar...


Sponsor firmalar. Hepsine ayrı ayrı teşekkürler...


Yukarıda bahsi geçen hediyeler...


Çekilişleri yapan sevimli Kerem;) Kazananları tebrik ediyorum.


Veeee biz;) 


Ve deee bizimle eve gelen hediyeler...






Bu güzel etkinlik için Bugün Ne sürsem Ve Nesneslis'e teşekkür ediyorum. Başka organizasyonlarda buluşmak dileğiyle... 

2 yorum:

  1. Bende olmak çok isterdim :( bir dahakine beni de unutmayın lütfen :) kendimi zorla davet ettiriyorum :p süpersiniz kızlar!

    YanıtlaSil
  2. Bende olmak çok isterdim :( bir dahakine beni de unutmayın lütfen :) kendimi zorla davet ettiriyorum :p süpersiniz kızlar!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar