Bu Blogda Ara

23 Ekim 2013 Çarşamba

Outfit Post : A Touch of Mint


Scroll down for English, please:)

Uzun zamandır kıyafet postu yapmadığımı fark ettim ve havalar hala ılık seyrederken mint yeşiliyle içinizi ısıtmak istedim. Çekimler bayramın ikinci gününe ait. Bayram tatilini Ankara'da geçirince kendimi sık sık avmlere vurdum:) O günün şanslısı da Cepa-Kentpark ikilisiydi. 

Hello everyone,

Today I would like to share another outfit post-since I am a bit lazy about this, recently! Here in Turkey the weather is still good. So that, I am resisting to wear dark fall colors! In this look, I prefered to wear lovely mint with my white jeans. 


Zara'dan aldığım mint yeşili trikomu beyaz pantolonla kombinledim. Ortaya sonbahardan çok baharlık bir görünüm çıktı. Havalar hala sıcakken ayakkabıda da dolgu topuk tercih ettim.

I also wore my mint wedge shoes, since it is not that cold! 


Aksesuar seçimimde ise renk uyumuna dikkat ettim. 3-4 sene önce H&M henüz Türkiye'de bile yokken Fransa'da bulup hem yeşilini hem mavisini aldığım yusufçuk kolyemi taktım. Takı çekmecemin gerilerinde de kolyeyle takım olsa anca bu kadar yakışacak bir bileklik buldum. Saatte geçen seneki doğum günü hediyem beyaz Lacoste'dan şaşmadım. Yüzük olaraksa sevgili Nayad Bal'ın sonsuzlukla perçinlenen çakrasını seçtim! ;) 

As for the accessories, I chose an old H&M dragonfly necklace and combined it with a new local shop bracelet that exactly matchs! I also wore my favorite chakra line Nayad Bal ring. And when I put my all time favorite Lacoste watch I was ready! ;)



Renkleri daha net görebilmeniz açısından dış mekanda çekilen bir kareyle bu postu sonlandırıyorum. Sevgiler;)

I wanna put an outdoor photo in order to show the colors, details. Hope you like. Loves;)


Triko & Top: Zara
Pantolon & White Jeans: Beymen Club
Çanta & BAg: Nine West
Kolye & Necklace: H&M
Bileklik & Bracelet: Local shop
Yüzük & Ring: Nayad BAL
Saat & Watch: Lacoste
Ayakkabılar & Shoes: Oz Ayakkabı
Güneş gözlüğü & Sunnies: Guess

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar