Bu Blogda Ara

16 Ekim 2013 Çarşamba

MAC Blue Brown Pigmentle Yapılan Bayram Makyajı


İyi bayramlar herkese! Blogu boş bırakmamak adına bir göz makyajı örneğiyle karşınızdayım. Instagram'dan takip edenlerin gördüğü üzere bu bir bayram makyajıdır;) 

Bayramın ilk gününde MAC'in efsane Blue- Brown pigmentini kullanarak bir göz makyajı yapmak istedim. Bahsettiğim pigmentin tam boyu elimde yok. Önceki MAC alışverişlerimden birinde denemem amacıyla sample kutusuna konan bir pigmentti. Ancak kısa sürede soluğu MAC'te alıp tam boyunu almam işten bile değil! ;) Kullanımının da zor olduğunu düşünmüyorum. Az miktarda ürün alıp gerektiği ölçüde arttırdığınız takdirde uygulaması oldukça rahat. Göz altına dökülen partikülleri de temiz bir fırçayla 'süpürüp' göz altı kapatıcınızı sürdüğünüzde de ortaya mükemmel bir sonuç çıkıyor!



Makyajımın detaylarına gelirsek...İlk önce cildimi nemlendirdim, Clinique koyu halka giderici göz kremimi sürdüm, yüzüme Missha BB krem uyguladım ve parlayan T bölgemi Estee Lauder Aeromatte ile pudraladım. Ardından göz kapaklarıma baz olarak Urban Decay Primer Potion sürdüm. Bazın sabitlenmesiyle MAC 239'un seasonal edition fırçasıyla az miktarda pigmenti alarak tampon hareketlerle göz kapaklarıma uyguladım. Daha sonra MAC 217 karıştırma fırçasıyla farı dağıttım. Yine 217 fırçayı pigmente hafifçe dokundurarak gözün katlanma bölgesine uyguladım ve doğal bir görünüm için ileri geri hareketlerle iyice karıştırdım. Bu aşamalardan sonra elde ettiğim görüntü beklediğimden daha kızılımsı olunca 217 numaralı fırçamı koyu yeşil bir pigmente( adını bilmiyorum maalesef :( ) dokundurarak gözümün dış kısmına ve katlanma çizgisine karıştırarak uyguladım. Göz kapağıma ve göz altıma MAC Photogrevure kalemi sürüp dağıttım. Kaşlarımı MAC Omega farla doldurdum. Son dönemdeki favori göz altı kapatıcım olan Maybelline Lumi touch 'la da gözaltımdaki koyulukları kapattıktan sonra Clinique High Impact rimelimi sürerek göz makyajımı tamamladım.



Gözlerin bu denli ön planda olduğu makyajında yanaklarıma Melba allığı hafifçe uygulamakla yetindim ve dudaklarımda da Estee Lauder Wired Copper parlatıcıyı kullandım. 


Beğendiniz mi? Sizler nasıl bir Bayram makyajı yaptınız? Sevgiler;) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar