Bu Blogda Ara

30 Ekim 2013 Çarşamba

Lila Kutu # Ekim


Herkese merhaba,

Günlerdir gripten yıkıldığım için yazı yazamadım. Ekim ayının Lila Kutusunu bugün sizlerle paylaşacağım. Sosyal medyadan takip edenler bilirler, bu ayın kutusu pek çoğumuzun beklentilerini çok da karşılamadı. Sanırım çoğumuz kozmetik blogu olmamızdan ötürü daha çok farklı makyaj ürünleri denemek istiyoruz. Kutularda da kozmetikten ziyade bakım ürünü çıkınca hayal kırıklığı yaşıyoruz sanırım;)

Kutumun üzerinde bir zedelenme söz konusuydu. İlk defa başıma böyle bir şey geliyor:(

Bu ayın kartı sonbahar yaprakları baskılı;)


Ürünlere gelirsek ilk olarak akan Cyrene şampuanla başlayalım. Bu lavanta özlü yaramaz şampuan akmış ve her yeri mora boyamış;) Bunu Twitter'da dile getirince Lila Kutu derhal benimle iletişime geçti ve kutudan çıkan ürünlerimin kullanılabilir durumda olup olmadığını sordu. Ben de her şeyin yolunda olduğunu belirterek ilgilerine teşekkür ettim. Gerçekten bir firma için duyarlı bir davranış:) <3 

Şampuanın haricinde gene Cyrene markasına ait saç kremi ve NYX markasının Doll Eyes adlı maskarası kutunun içinden çıktı. Şampuan ve saç kremini kullanacağım ancak elimde çok fazla rimel olması sebebiyle rimeli hediyeler arasına ayırdım. Ya çekiliş ürünleri arasına dahil edeceğim ya da yakında planladığım blog satışında çoklu ürün alımında bulunan birisine hediye göndereceğim;)

İki adet deneme boyu parfüm ve yüz temizleyicisi de kutudan çıkan bir diğer üçlüydü. Sanırım bu üçünün kaderi de rimelle aynı olacak;)


Gelelim en merak uyandıran ürüne. Bu ay gönderilen kutudan çıkan tek kullanımlık bu ayak bakım kürünü en kısa zamanda kullanmayı düşünüyorum. 


Bu ay biraz talihsizliklerle dolu olsa da şimdiden Kasım ayının Lila Kutusunu merak ediyorum. Sevgiler;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar