Bu Blogda Ara

1 Eylül 2013 Pazar

Notd: O.P.I Magazine Cover Mouse

Scroll down for English, please;)

Mutlu pazarlar, Eylül'ün ilk gününden selamlar! 

Bugün blogda şeker gibi bir oje var. O.P.I Minnie Couture koleksiyonunun dokulu ojesi olan Magazine Cover Mouse sizlerle.... Biliyorsunuz son dönemde öne çıkan oje trendlerinden birisi dokulu, pütürlü, kum tanecikli gibi görünen tırnaklar. Bu mini sette bu özellikte bir ojeye rastlamak çok hoşuma gitti. Çünkü önceden bu yapıda bir oje denememiştim.

Hello ladies,

Have a happy September! This sunday, I will be reviewing a nail polish from OPI Couture de Minnie collection. It's Magazine Cover Mouse. Its texture is 'liquid sand' which is very popular in these days. Onto my Essie Base coat I applied 2 layers. And the results are below. 


Essie base coat oje üzerine 2 kat sürdüm. Tek katta bile opaklık ve dokulu yapı mümkün. Ancak ben hem rengi daha da belirginleştirmek için hem de dokulu yüzeyi arttırmak amacıyla ikinci katı da geçtim. Şeker gibi göründüğünü düşünüyorum;) Ojeyi asetonla temizlemekse bir simli oje kadar zor değil. Folyo yöntemine gerek kalmıyor. 

This is the first sand-effect nail polish that I've tried. I both liked the texture and the particles. The color is very accurate when we think about Minnie Mouse;) And removing the nail polish is not so frustrating. I can recommend this polish the ones who liked the color! Hope you like! 

İç ortam/ Indoors

Günışığında/ Outdoors

Bu da hem blog mesajlı, hem Minnie Mouse'lu hem de minnie'k ojeli fotoğraf çalışmam.  


Biliyor musunuz bilmiyorum ama ben çok iyi hatırlıyorum; bugün blogumu açmamanın 2. Yıldönümü. Bu yolda beni takip eden, yalnız bırakmayan, tanıdığıma/ tanıştığıma memnun olduğum herkese teşekkürler ve sevgiler.

Blogda düzenlediğim çekilişin bir sebebi de blogumun doğum gününü kutlamak.... Katılmadıysanız buyurun buradan;) Mutlu, huzurlu, sağlıklı, şans dolu, harika bir Eylül ayı diliyorum. 

And as you may not know, today is the second anniversary of my blog. Thanks for following me and commenting to my posts. I love you all! 

1 yorum:

  1. e o zaman iyi ki açmışsın diyeliim :) nice 2 lere 3 lere 5 lere canım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar