Bu Blogda Ara

24 Ağustos 2013 Cumartesi

Outfit Post: At the Shopping Centre


               Scroll down, please;) 

Merhabalar,

Geçen gün Armada'ya uğradım ve havayı, ortamı güzel bulunca da blog için fotoğraf çekimi yaptım. Karşınızda alışverişe giderken ben;) 

Hello all,

Today I wanna share a quick outfit post that belongs to a shopping day. Even though it looks simple, I tried to match tones& colours. Hope you like. Cheers;)


Takısız çıkmıyoruz evden;)





Sade ama renk uyumuna oldukça özen gösteren bir kombin oldu. Umarım beğenmişsinizdir. Hepinize mutlu bir haftasonu diliyorum. Sevgiler.

Tişört/ Tee: Terkos pasajı/ local shop
Şort/ Shorts: Mango
Güneş gözlüğü/ Sunnies: Guess
Çanta/Bag: Tommy Hilfiger
Ayakkabılar/ Shoes: H&M 
Bileklik/Bracelet: Avon
Yüzükler/Rings: İstanbul'dan/ local shop 

1 yorum:

  1. Yüzükleriniz çok güzelmiş güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar