Bu Blogda Ara

21 Ağustos 2013 Çarşamba

M.A.C Illustrated Collection By Rebecca Moses Brown Face Kit Review, Swatches

Scroll down for English, ladies! ;)

Merhabalar hepinize, 

Güllü,yeşillikli, bol görselli ama en en önemlisi MAC Illustrated by Rebecca Moses (Brown) paletli yazıya hoş geldiniz;) Bu paleti satın aldıktan sonra Instagramda paylaştım ve pek çok beğeni, olumlu yorum aldım. O yüzden bu yazıyı yazmayı ertelemek, sizleri daha fazla merakta bırakmak istemedim.

Ben bu paleti ya da daha düzgün bir ifadeyle söylemek gerekirse bu face kitini Taksim M.A.C'ten aldım. Aslına bakarsanız hesapta hiç de böyle bir kalem yoktu;) Beş günlük İstanbul gezimde İstiklal'de dolaşırken her M.A.C-sever gibi kafamı mağazaya çevirdim ve bakışlarım aşağıdaki yeşil gözlerle buluştu;) Derhal içeriye girdim, MUA'yla biraz sohbet ederek ürünleri inceledim ve tercihimi 'Brown' tonlu face kit'ten yana kullandım. (Meraklısına- Diğer face kit de 'Plum' yani daha soğuk tonlu pembeler, morlardan oluşuyor.) Lafı daha fazla uzatmayıp paleti incelemeye geçelim mi? Buyurun, o halde;)

Hello all, 

I finally ended up finding M.A.C Illustrated Collection By Rebecca Moses Brown Face Kit! Well, it was just a coincedence but I am glad that I got it. Yay;) It is very practical and useful, I suppose. The kit contains famous Melba blush and this is one of the reason that I have chosen the 'Brown' version. It also has lovely Ravishing and Myth lipsticks. (OK, both are 0,5 gr, but still acceptable.) And of course the kit holds 4 beautiful eyeshadows.

When you scroll down you will see the swatches. I also named them on photos. For me the biggest disappointment is Orb eyeshadow, cause its pigmentation is very poor. I guess it would be hard to use it without an eyeshadow base. All that glitters is another poor pigmented eyeshadow, but I can say that its formula is better than Orb. On the other hand, rest of the eyeshadows that are called Smoked Sepia and Show Stopper have the best pigmentation and tones. I really liked them and I find them very accurate to be used for smokey eye makeups. 

As for the blush, I loved it! I am glad that Melba blush is in my collection now. It is a peachy color and the pigmentation is successful. And both the lipsticks have fantastic color and formula, even though their amount is not as much as an original M.A.C lipstick.

 Anyway, to sum up, I really did something good with buying that face kit. I hope I can create beautiful looks by using it. By the way, I am planning to share my makeup with this face kit in the following days. So stay tuned, dolls. Loves;)




Face kit'in içinden çift yönlü far ve ruj fırçası çıkıyor. Bu iki uçtan biri M.A.C'in 275 numaralı kesik uçlu far fırçası, diğeri ise 316 numaralı ruj fırçası. Her ikisi de SE, yani 'Seasonal Edition' olarak adlandırılan, yılbaşı, çeşitli sanatçı/firma vb ile işbirliği yapılan dönemlerde çıkan fırçalardan. Orijinal M.A.C fırçalar kadar başarılı değiller belki ama yine de fazlasıyla iş görüyorlar.


İlk olarak sette yer alan allıkla başlayalım. M.A.C'in daimi ürünlerinden ve efsanevi allıklarından olan Melba bu palette yer alıyor. Daha önceden bu allığı bloglarda görüyordum. Henüz bir kez deneme fırsatı bulmama rağmen çok çok beğendim. Joker allıklardan birisi. Pigmentasyonu ve test edebildiğim kadarıyla kalıcılığı gayet iyi. Ayrıca 5.2 gramlık kütlesiyle de oldukça bereketli olacak gibi. Resimlerde pembemsi çıkmış ama şeftali tonu daha ağır basıyor.


Gelelim farlara... Orta parmağımdaki rengin adı Orb. Açıkçası pigmentasyonu en düşük olan renk o. Daha ziyade kaş altını aydınlatmak veya göz kapağına astar olarak kullanılabilecek bir renk. Swatchlamakta çok zorlandım. Bazsız kullanabileceğim bir renk değil, sanırım. Melba allığın soluna swatchlamaya çalıştım, görebiliyorsanız ne mutlu;) Yüzük parmağımda ise All That Glitters adlı far var. Onun da pigmentasyonu paletin alt sıradaki renklerine göre düşük, ama Orb'a kıyasla daha yüksek. All That Glitters'ın swatchını da aşağıda Melba swatchının sağında görebilirsiniz.


Alttaki farlara geçelim. Serçe parmağımdaki renk Smoked Sepia. Harika bir kahve. Üstelik oldukça pigmentli. Çok güzel renk veriyor ve de gayet kullanışlı bir ton olduğunu düşünüyorum. Swatchta da şükür ki net;)


Son olarak sağ alt köşedeki farımız Show Stopper. Bu da pigmentasyonu yüksek, koyu bir kahve. Dumanlı göz makyajları için ideal olacağını düşünüyorum zira kendisine bayıldım;) Kolumun en solunda swatchını görebilirsiniz.


Rujlara geldik;) Bu sette Ravishing ve Myth adlı M.A.C'in gene efsanevi rujları yer alıyor. Brown tonlu paleti seçmemde etkili olan önemli bir faktör de bu rujlardır. Her ikisi de 0,5 gram. Orijinalleri 3 gram olan M.A.C rujları göz önüne alınca bunlar deneme boyu olarak düşünülebilir. Ancak ruj bitirmek zaten zor zanaat, o yüzden gramajları az olsalar dahi uzun süre kullanılabilirler. Swatchlarda soldaki Ravishing, sağdaki ise Myth. 



Bunlar da aile pozları. Nasıl, beğendiniz mi?



Bu koleksiyon MUA'dan aldığım bilgiye göre Pro Store'a yani Taksim MAC'e özgüymüş. Ancak dün MAC Online'da dolaşırken M.A.C Illustrated Collection By Rebecca Moses setlerinin(sadece face kitler de değil, koleksiyonun tamamı) yakında geleceği ibaresiyle karşılaştım. Dilerseniz Pro Store'dan bu seti ve/veya diğerlerini edinebilirsiniz. Ancak kapış kapış gittiğini, geçen hafta ben satın alırken bile ürünlerin tükenmeye yüz tuttuğunu belirtmek isterim. Online satışı bekleyebilir veya yurtdışında tanıdığınız varsa onlar vasıtasıyla getirtebilirsiniz. Unutmadan, bu setin mağaza fiyatının 165 TL olduğunu söyleyeyim. Sanırım online satışta da aynı fiyat politikası uygulanır. 

Umarım beğenmişsinizdir. İlerleyen günlerde bu paletle makyaj yapıp sizlerle paylaşmayı düşünüyorum. Okuduğunuz için teşekkür eder ve daha iyilerinin sizlerin olmasını dilerim! Bu arada blogumdaki Estee Lauder'lı, Inglot'lu çekilişe katılmadıysanız buyurun buradan katılın. Sevgiler;)

p.s. Bu paleti bana hediye eden ve fotoğraf çekme sürecinde bana tam destek olan sevgili anneme <3 ve öpücükler;) 

5 yorum:

  1. Bayıldım aslında almayı düşünmüyordum ama aklımı çeldin:) güzel günlerde kullan tatlım:)

    YanıtlaSil
  2. Oy ne güzel anne :)) Güle güle kullan Hilal'cim, gerçekten çok joker, nefis bir palet! Ben de rujlar (özellikle bir arkadaşımda göre göre bayıldığım Ravishing) ve allık için aldım paleti. Aynı zamanda All that Glitters ve Showstopper'ı da epey merak diyordum. MAC'in -özellikle paletlerdeki- açık renk farlarının ortak özelliği pigmentasyon özürlü olmaları zaten :/ Yine de bazla rengi almak mümkün oluyor. En azından kalıcılık sorunları yok :)

    Sabırsızlanıyordum paletime kavuşmak için, şimdi daha da sabırsızım! Güle güle kullanalım, makyajını da heyecanla bekliyorum!

    Sevgiler!!!! Başak :)

    YanıtlaSil
  3. Aslına bakarsan hiç MAC ürünü kullanmadım,bir kere bile!! Antalya'ya geleli de iki yıl oldu sadece..Ne zaman MAC'in önüne gelsem,ilgiyle bakıyor,inceliyorum ama birkaç dakika sonra kendimi mabedim olan Dior standının önünde buluyorum :D Bu postu okuduktan sonra 'neden olmasın?' demekteyim şuan...Hadi hayırlısı ;)
    Bu arada bu cici kit ile yapacağın makyajı bekliyorum,arayı çok açma,e mi ^_^

    http://dolapperisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. harika bir makyaj paleti online satışta yakalarsam kesinlikle alacağım set bu olur..güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  5. tam günlük kullanım için mukemmel bir palet olmus bayıldım :)

    http://beautybysyln.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar