Bu Blogda Ara

20 Ağustos 2013 Salı

Bath and Body Works Ürünleri

Herkese merhaba,

Geçtiğimiz haftalarda 'moda masalları' instagramda Bathandbodyworks ürünlerinden oluşan bir çekiliş düzenledi. Ben de bu çekilişe katıldım veee bingo! Kazanan ben oldum;) 

Bathandbodyworks Ankara'da olmadığından daha önceden alışveriş yapma dolayısıyla da ürünlerini deneme şansımın olmadığı bir markaydı. İlk kez deneyeceğim için heyecanlıyım. Kullandıktan sonra da yorumlarımı burada paylaşacağım;)

Moda masallarına bu güzel çekiliş ve şirin notu için tekrar teşekkürler. Çekiliş demişken, sizler blogumdaki Estee Lauder'lı, Inglot'lu çekilişe katıldınız mı? ;)  Buyurun buradan katılın! Sevgiler.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar