Bu Blogda Ara

14 Temmuz 2013 Pazar

Yves Rocher Beauty Shield

Herkese merhaba, mutlu pazarlar;)

Yazın tadını çıkardığımız şu günlerde elzem bir yardımcıdan bahsedeceğim hepinize. Güneş masumiyetini yitireli uzun zaman oldu, bunu artık hepimiz biliyoruz. Bu nedenle de cildimize yaz-kış sadece havuzda, deniz kenarında değil, şehir içinde bile güneş kremi kullanmak zorundayız. Her sene birden fazla güneş koruyucu deneyerek en iyiyi bulmaya çalışıyorum. Bu yazın favorisi aşağıdaki kırmızı çiçeklerin arasına gizlenen Yves Rocher UV Beauty Shield. Yeni bir güneş kremi arayışı içindeydeniz ya da mevcut koruyucunuzla love-hate çatışması yaşıyorsanız bu post size fikir verebilir;)


Bu ürünü Mayıs ayının ortalarında edindim, yani artık gönül rahatlığıyla yorumlayabilirim:) 50 koruma faktörü içerdiğinden yoğun kıvamlı. Sabah evden çıkmadan sürüyor, üzerine de rahatlıkla makyajımı uygulayabiliyorum. Gün içinde güneş kremimi tazelemiyorum, çünkü ürün zaten 50 koruma faktörlü. 

Yüzümde ve boyun bölgemde kullandığım bu koruyucu ultra hassas cildimde herhangi bir irritasyona da sebep olmadı. 


Yani ne mi yapıyormuşuz? Şehir içinde, şehrin açık alanlarına çıkmadan, bahçede -balkonda - terasta keyif yapmadan önce bu kremimizi güzelce sürüp güneşten korkmuyor, aksine güneşi kıskandırıyormuşuz;) Şimdiden hepinize iyi haftalar... Sevgiler.


Gözlük/ Sunnies: Ray-Ban
Kupa/ Mug: Whittard

1 yorum:

  1. Testerını kullandım güzeldi. Ama sivilcelenmeye meyilli bir cildim olduğundan akn mat serisinden güneş kremi edindim. Güle güle kullan;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar