Bu Blogda Ara

12 Temmuz 2013 Cuma

Outfit post # Shop Till You Drop

Herkese merhaba,

Mutlu bir hafta sonu diliyorum. Geçen gün instagramda paylaştığım alışveriş günü fotoğrafımı detaylandırıp yeni karelerle zenginleştirerek kıyafet postu hazırlamaya karar verdim. Belçika'daki ünlü Mc Arthur Glen outlette kendimi biraz kaybettiğimi itiraf etmeliyim. 

Baksanıza; dizmişim iki yanıma güzellikleri, arka plandaki yeşile sırtımı dayamışım, aaa gökyüzünde parıldayan şey de güneş mi ne? Oh, la vie en rose! 


O kadar alışverişten sonra biraz soluklanmak, yorulan bacakları şöyle bir uzatmak lazım;)


Alışveriş yapacaksan, uzun yollar arşınlayacaksan, kabinden kabine koşuşturarak bir sürü bir sürü cici deneyeceksen, rahatlığından  ödün vermemelisin dostum...


Hey, bu çiçeklere taytım ne kadar da uyumlu!


Ya bu karton Desigual torbasıyla olan uyumumuza ne demeli? Adamlar sanki bana özel tasarlamışlar. Yaşasın bazı tesadüfler! ;)


Alışverişten daha güzel bir şey varsa o da hiç şüphesiz indirimlerdir. Yaşasın indirimler!


Sevgiler....

Tayt/ Leggings: H&M 
Tunik/ Tunic: Koton
Spor ayakkabılar/ Sneakers: Nike
Bileklik/ bracelet: Begart
Saat/ Watch: Collezione
Güneş gözlüğü/ sunglasses: Guess

1 yorum:

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar