Bu Blogda Ara

29 Temmuz 2013 Pazartesi

New In: Park's by Park Bravo Shirt


Scroll down for English;)

Herkese merhaba, 

Son alışverişimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Park Bravo Group bünyesinde barındırdığı markalar, ürün çeşitliliği ve renkliliği itibariyle sevdiğim mağazalar içindedir. Her sezon bir tişört, belki elbise, Nine West'ten ayakkabı&çanta alır, senelerce bayılarak giyerim;) 

Bugün de sizlerle yeni tişörtümü paylaşacağım. Park Bravo'nun Toplum Gönüllüleri Vakfı ile yaptığı işbirliği çerçevesinde tasarlanan tişörtlerden birisi bu. Tişörtün tüm geliri "Okulum Geleceğim" projesine bağışlanıyor. Park Bravo daha önceden de bu tip sosyal sorumluluk projelerinde yer aldığından yürekten bir "Bravo" yu hak ediyor;)


Hello all,

Today I wanna share my newest t-shirt. Park Bravo is one of my favorite shops. And since the sales still continue it is a good idea to choose something new and add them to your wardrobe! :) This time I picked a white tee with colorful birds printed on. Actually, this shirt is a component  of a social responsability project. It is chic and when you purchase this you also support a Turkish foundation that boosts education opportunities. 

And since its message is FREEDOM the bird figure is very accurate. I also put my bird shaped Nayad Bal Design ring and necklace onto it. I guess they all look great! What do you think?

 All in all, I liked the design, colors. And I am glad that I helped someone. Loves;) 


Benim seçtiğim model özgürlük temalı. Rengarenk kuşlardan oluşan bir balon şeklinde tasarlanmış. Kuşlar, gökyüzü çağrışımı insanda gerçekten de özgürlük duygusunu uyandırıyor;) 



Kuş çemberinin iki yanında yer alan kitap ayraçları da Çağdaş Yaşamı Destekleme Vakfı'na ait. Bu ayraçları Park Bravo'da kasanın yanında bulabilirsiniz. Küçükmüş gibi gözükebilir belki ama kendimi önemli katkılar yapmış gibi hissediyor; mutlu oluyorum.- Feeling blessed;)


Bu kadar kuş, gökyüzü, özgürlük bana tabii ki sevgili Nayad Bal'ın şirin tasarımlarını anımsattı. Derhal tişörtümün üzerine koyup fotoğrafladım ben de;)


Özgürlük mesajının yanında huzur da gizli sanki aşağıdaki fotoğrafta. Ne dersiniz? Sevgiler;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar