Bu Blogda Ara

14 Temmuz 2013 Pazar

Claire's'ten Seçtiğim Şekerler


Merhabalar, mutlu ve bereketli haftalar,

Alışveriş postuyla devam ediyoruz. Claire's eskiden beri çok sevdiğim özellikle yüzüklerine bayıldığım bir marka. Lisedeyken Ankamall'e her uğradığımda bir yüzük alamadan çıkamazdım. Ayrıca renkli,pullu defterlerini de uzun yıllar günlük olarak kullanmışlığım vardır. Aslında düşündüm de şöyle bir throwback Clarie's postu mu yapsam napsam? Dur, dur ben bunu Ankara'ya dönüşte yapılacaklar programına alayım;)


Hello Kitty'siz bir alışveriş düşünülemez! Bu defter pratik değil belki ama sevimli. Yüzükse bonus;)


Bu aralar Minnie Mouse'a sarmış durumdayım;) Bu telefon kabı da çantamda her daim kaybolmayı başarabilen sevgili iPhone'umu bulabilmemi sağlayacak. Sen bana o yaramazın nerede saklandığını söyle tamam mı Minnie? ;)


Baykuşa gelince... Ağacı bulunca hemen tünedi, yerini de pek sevdi;) 


Beğendiniz mi? Sevgiler;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar