Bu Blogda Ara

8 Temmuz 2013 Pazartesi

Ayna Aynalı, Söyle Bana'lı Güneş Gözlüğü;)

Herkese merhaba,

Sıcak bir günün, güneşinin neşesiyle sizleri  selamlıyorum. Bugünkü konuğumuz sevgili güneş gözlüğüm. Biliyorsunuz bu sene ayna gibi parlak camlı güneş gözlükleri oldukça revaçta. Ben de geçen sene Almanya'daki bir outletten aldığım gözlüğü güneşi gördükçe gözüme, güneş çekildiğinde de hop kafamın üzerine takıyorum;) O da yetmiyor, çiçeğin, çimenin üzerine yayıp fotoğrafını çekiyorum!
 

Yansımaları müthiş. 


Başta da belirttiğim gibi Guess'in outletinden 50 €uro gibi komik bir fiyata satın almıştım. İyi ki almışım. Esasen aynalı Tahir olmaya özenmeden, mavisine  bayılarak bu modeli seçmiştim. Şimdi bir de moda oldu ya pek isabetli bir karar vermişim yaaa, demek istiyorum! ;)

 
Lafı burada bal gibi portakal suyuyla kesiyor ve bahçe keyfi yapıyorum. Şimdiden hepinize iyi Ramazanlar diliyorum. Sevgiler;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar