Bu Blogda Ara

21 Haziran 2013 Cuma

Yves Rocher Alışverişi


Muhtemelen bilmiyorsunuz. İyi bir hikaye okuruyum ve kendi çapında da hikaye yazmaya çabalayan yazar adayıyım. Bunu niye anlattım? Türk hikayeciliğinin duayeni Sait Faik'ten bir örnek vereceğim de ondan. Yazmasam çıldırırdım, demiş ya Sait Faik; işte öyle bir şey benimki de.... Bir süre daha yazmazsam çıldırmaktan korkuyorum.


Herkese merhaba,

15 gün önce doğum günümdü. Her doğum günü çocuğu gibi 1 günlüğüne de olsun her şeyden uzaklaşmak, kendimi şımartmak istedim. Bunun için de kampanya, sürpriz vb güzellikler yapan mağazalarda aldım soluğu.

Yves Rocher' da kartıma özel 1 al 1 öde kampanyası var sanıyordum, yanılmışım;) Ama girmişken boş çıkmadım. Gordion'a Yves Rocher açılmış ve açılışa özel indirim vardı. Benim payıma da mis kokulu narlı duş jeli  ve bitmek üzere olan Estee Lauder göz makyaj temizleyicim yerine seçtiğim çift fazlı makyaj temizleyicisi düştü.









Bunlar da mini mini sample'lar:) Soldaki fondöten, sağdaki parfüm.



Siz bu yazıyı okuduğunuz sırada Yves Rocher'da %50'ye varan indirim başlamış bulunmakta. Eksik gedik ne varsa ya da stoklarda azalma başgösterdiyse koşun alın veya websitesinden online alışveriş yapın. Sevgiler:)

2 yorum:

  1. Güle güle kullan:) Ben babamın kredi kartını ele geçirdim online alışveriş yapıcam ama sitede sorun var. Şansıma tüküreyim:D

    YanıtlaSil
  2. Wonderful post...I really like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar