Bu Blogda Ara

4 Nisan 2013 Perşembe

Lidyana Alışverişim


Yine bloga verdiğim uzun bir aradan sonra ilk Lidyana alışverişimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Lidyana birbirinden değerli onlarca tasarımcıyı ve yüzlerce güzel ürünü bünyesinde toplamış şıkır şıkır bir platform! Çok sevdiğim ve bu sevgimi sık sık dile getirdiğim sevgili Nayad Bal'dan Milka Karaağaçlı'ya pek çok ünlü, başarılı tasarımcı, hepimizin bayıldığı Tiffany&Co'dan Guess'e binlerce markanın aksesuarı Lidyana'da bir arada. Üstelik üye olmanız halinde size indirim, kampanya vb avantajlar sunuyor. Bakalım benzer bir promosyondan benim sepetime neler düşmüş? ;)



Didem'in İzi yeni keşfettiğim bir marka. Tasarımcısı Didem son derece renkli, cıvıl cıvıl ve eğlenceli modellere imza atmış bir isim. Aralarında seçim yapmak çok zor oldu ama şanslı model bu dört yapraklı yonca oldu. Mor ipine de ba-yıl-dım!


Didem'in böyle zarif bir de notu var. Bu minik yonca mucizeler ve şansı da beraberinde getirsin inşallah:)


Ne zamandır almak istediğim bir başka aksesuar ise Meral Saatçi imzasını taşıyor. Kutusunun asaletinden belli ne denli özenle hazırlandığı. Uğur böceğine de bayıldım:)


Karşınızda Meral Saatçi tasarımı kırmızı ipli, nar desenli bileklik. Nar çok sevdiğim bir figür. Umarım bereketi, bolluğu da hayatımda olur bu güzellikle birlikte:)


Meral Saatçi'den not var! :)


Geldik sonuncu parçaya. Bu tişörtü Derya Şensoy Bolluca Hayvan Barınağındaki yardıma ihtiyacı olan minikler için tasarlamış. 4 farklı desendeki tişörtten ben penguenli olanı seçtim.Bu tişörtlerin unisex olduğunu da hatırlatmakta yarar var. (Üstelik şimdi indirimdeymiş, incelemek için tık tık)



Lidyana'dan yaptığım ilk alışverişten son derece memnun kaldım. Benim gibi bir aksesuar sevdalısı ilerleyen günlerde başka alışverişler de yapacak. 

Sizler Lidyana'da neler keşfettiniz? Sevgiler;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar