Bu Blogda Ara

12 Şubat 2013 Salı

Markafonik Aşk ve Nayad Bal Yüzükleri


Geçen hafta gelen, her zamanki gibi mutluluk veren kargonun içinden neler çıkmış; bugün blogda! Markafonik aşkla bana ulaşan Nayad Bal cicilerim karşınızda. Nayad Bal tasarımlı ürünleri ne denli sevdiğimi bilen bilir. Bilmeyen de Nayad Bal etiketi üzerine tıklayıp öğrenebilir:)


Biri bana, biri sevgili kuzenime... Zizigo'dan indirim çekimiz de cabası:)


Bu yüzüğü daha önceden Nayad Bal'ın sanırım Facebook sayfasında görmüştüm. Markafoni'de bulunca havalara uçtum, hızımı alamayıp aynısından kuzenime de ısmarladım:)


Şu martının tatlılığı diyorum, başka da bir şey söylemiyorum;) Beğendiniz mi?


p.s. Markafoni bu alışverişimden kısa bir süre sonra Nayad Bal butiği açtı. Ben de boş durmadım tabii, 2 adet bileklik sipariş ettim. Yakında onlar da blogda olacak, takipte kalın. Sevgiler:)

3 yorum:

  1. aiyy çok sevimli gerçekten! güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller ♥ Bilekliklerini de merakla bekliyorumm!! :)

    YanıtlaSil
  3. cok guzel gule gule kullanin bileklikler ile ilgili yazinizi sabirsizlikla bekliyorum .
    twitterda takibe almissiniz bende sizi takibe aldim bloguma da beklerim facebooktan arkadaslik istegi gonderdim az once .
    http://ilkbahar2012.blogspot.com
    www.facebook.com/aydan.argun.3
    https://twitter.com/ayd541

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar