Bu Blogda Ara

18 Şubat 2013 Pazartesi

Hotiç Wedge Sneakers

Scroll down, please! 

Merhabalar hepinize,

İndirimler hala yer yer devam ediyor. Biz alışveriş severlere de ihtiyaçlarımızı ve sezondan aklımızda kalanları eğer hala boy-beden olarak bulabiliyorsak sepete atmak düşüyor:)

Wedge sneakers, ya da gizli topuklu botlar birkaç sezondur çok moda- biliyorsunuz. Ben de hem tarzını beğendiğim hem de kalitesinden emin olduğum Hotiç Yaya'da bu botları görünce gerekeni yaptım! :) Sizce de güzel değiller mi?

 Bu arada, Hotiç'te indirim hala devam ediyor, binbir çeşit model var, aklınızda bulunsun. Sevgiler:)


Hello all, 

I was in love with the wedge sneakers. And during the sale finally I found a lovely one. They are very comfartable and cute, I suppose. What do you think? Loves! :)




2 yorum:

  1. ben de istiyorum bunlardan ama bir türlü alamadım..

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım aynen bir siyah arayışındayım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar